|
Beste Party du har...
|
View this Thread in Original format
| Svends |
Hva party er det du har likt deg best på (både utlandet og her i Norge)?
Legg gjerne ut hjemmeside url til konseptene dere nevner, så vi får ta en titt:) |
|
|
| dj_alfi |
| Biblos Oslo... var 16 år :D de sjekket leg på de før og etter meg og kameraten min... har aldri hatt det så fett... sjekket opp (og ble sjekket opp av) damer som var rundt 20 :P de trodde jg var sånn alt ifra 19-24 :P Tidy boys og yomanda rocket hardt :;D |
|
|
| djteeo |
Berlin Nattklubb i Stavanger fra februar 1996 tom. september 1999 er
noe av det råeste jeg har spilt på...:gsmile:
Det var faktisk et party fra start til stopp...:gsmile:
Fikk enorm respons fra gjestene, og ledelsen. Fikk utmerkelsen
"Årets medarbeider, og tur til London" i 1996 for tingene jeg gjorde,
snudde musikkstilen på hodet...
...spilte Trance og Hard-house for alle penga..hehe
NB. Har snurret plater siden 1979 og har aldri opplevd noe lignende..:gsmile: |
|
|
| moore |
| Dance Valley, helt klart ;) De fleste her vet vel hva det er så jeg poster ingen link elns. |
|
|
| Sand Leaper |
| Love Weekend i Juli, uten tvil. Omgitt av TAs fra hele verden blant flere tusen mennesker som går fullstendig bananas til PvD - For An Angel midt på hovedveien i Berlin sentrum er rett og slett stas. |
|
|
| Kimito |
Hyperstate 2000 eller Fokused Scandinavian Tour 2003, Stockholm
Ville tilstander begge stedene...hehe...Hardt og velge. Tror Oslo kan slite med å oppleve noe slikt igjen, men det hadde jo vært moro. "Det blir like moro, som man selv vil ha det" :D |
|
|
| verminator |
mondaybar valborg cruise 2003 2-dagers cruise - technomadnes med beyer,väth,henrikb,dahlbäck,von hofsten,mull,benny mm :)
mondaybar summercruise 2004 - vanlig cruise - technomadness igjen, beyer,carola og liebing - heftig saker
kan jo også nevne at anthony rother livepa @ arvika 2002 var helt sinnsykt, og for å ikke snakke om the youngsters livepa @ roskilde 2003
ellers er det en del parties her og der som hevder seg i toppen :D
et annet lite party som er noe av det råeste jeg har vært på var no technogreier på en liten båt i brussel , dagen før ilt 2003, på Rick's Partyboat.. husker ikke hva hu dama som spilte kalte seg, men det var hvertfall helt sykt der nede.. underetasjen på en liten båt - par hundre folk - helt rått! |
|
|
| trude |
Judgemet Night, Judge Jules@BCM Planetdance (Mallorca, Magaluf) :)
Kjempe greier, Judgement Night har vert standard på BCM de siste årene.. så absolutt verdt å få med seg om man først er der nede!
- trude |
|
|
| Locazor |
| Sensation White 2004. Er vel nesten unoedvendig aa forklare folk aa feste med 37.999 andre clubbere inne i Amsterdam ArenA er en opplevelse man ikke glemmer altfor fort :D |
|
|
| djnemesis |
Sensation White 2004 var jo totalt konge! Selv om jeg tror 2003 hadde vært fetere å oppleve, må jeg si Sensation 2004 topper lista.
Hyperstate 2000 er også høyt oppe, DJ Jeans sett fra den kvelden er opp mot det aller feteste settet jeg noen gang har hørt! :eyespop: |
|
|
|
|