return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Playitnow.radio presenterar .Fresh! 20.00-22.00
View this Thread in Original format
zamson
Hallå allihopa,
Ikväll kör vi igång i äkta "p3dans-stil" med en blandning av Tribal, Progressive - ja ni märker.

Vill jätte gärna ha feedback på programmet så ni som lyssnar får gärna droppa ett mail till [email protected] eller skriva i denna tråd.



Hoppas ni mår bra allihopa och att ni är sugna på lite skön ny musik :)

//Zamson
RebeL9
tribal och progressive? MMmmmm låter nice. finns ingen tribalkåtare människa än mig. jag är svag för allt som låter som hämtat från djungeln. händer ofta att jag dansar i bambukjol och en kastrull på huvudet hemma i mitt vardagsrum till sköna tribalistiska grooves.
ska lätt tuna in!
Laszlo
Håller med Rebel (även om jag inte står och bankar en trävslev på en kastrull som befinner sig på huvudet på mig i vardagsrummet :)). Det är riktigt mysigt med svettig tribal - både house och techno...
zamson
streamen är igång nu - kl 20.00 börjar programmet... just nu rullar lite äldre sets :)
SteveTranz4ever
Har rattat in nu jag med... vem är de som sköter snacket numer ?

Cheers // Steve

[edit]klockan är 8:25 nu.... vad spelas just nu i denna sekund ? Fet låt !
zamson
Christian Cambas - Obsessions lär vara den låt du menar
SteveTranz4ever
Då var det visst dags ikväll igen då :)




David är ju en DJ man gärna lyssnar på... Var ju han som avslutade Lucia kryssen 2002... bara en sån sak :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement