return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Wonderful days txt?
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
ja, lijtk me duidelijk! De txt gata mij hier en daar te snel. En nu de 2001 remake er is, wil ik natuurlijk wel goed mee kunnen zingen ;);)

maar zonder dollen, kan iemand de lyrics voor mij posten hier?

thx
Optimus Trance
I found the love but it didn't last
Wonderfull Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and to find someone new

so I praid on my knees to heaven above
send me somebody please, someone to love
to continue my story give me your hand
don't let me down with a heart to be damned
raoel
Blijft een heelrijke vocal
Henkie_henk
Goed werk Optimus :)

Is dat ook van die clip met armanda erin>?>? die nieuwe mix? ja he?

damn!
Yarnie
Zekers goed werk optimus
het blijft toch een leker vrolijk nummertje
Jukx
Haha, al sinds dit nummer uitkwam (ehhh... ik zat in de 2e, moet dus iets van '94) geweest zijn, vraag ik me al af wat ze nou toch zingen precies.
...en nu weet ik het eindelijk! :) :) :)
het blijft toch eigenlijk wel een heeeeel leuk nummer he! zo lekker vrolijk! Tegelijkertijd met dit nummer had je nog zo'n grappig nummer. ehhhh... laat me ff denken hoor!
jaaaaaa..... Mark Oh - Tears don't Lie. Had ik even opgezocht, had er nog een singletje van!

...ja, het wordt tijd dat ik ga slapen! :)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx
Tegelijkertijd met dit nummer had je nog zo'n grappig nummer. ehhhh... laat me ff denken hoor!
jaaaaaa..... Mark Oh - Tears don't Lie. Had ik even opgezocht, had er nog een singletje van!

je had ook nog een ander leidje van hem....ik geloof dat ie Never stop that feeling heette??
HaZZa
NEver stop that feeling was idd dat oude nummertje. Wist jij waarschijnlijk ook al dat er dus nu een nieuwe versie uit is. Vond hem minder...

Ik ben laatst begonnen met het downloaden van de eerste cd van Mark'Oh, viel later toch tegen... Voor de liefhebbers, Hij is nog volop aanwezig op audiogalaxy.

Laterz
Vinyl Boy
jep, blijft idd een topplaat. dat was nog in de tijd dat ik hele albums kocht voor 1 nummer:) zodoende heb ik dus ook "charlottenburg" van theo en charly aangeschaft :) staan nog wel wat vette nummers op....als je van hardcore houd ;)

anyhow, die clip bevat meerdere uitermate lekkere wijven en ik vind dat de music beetje te laag gepitched is in de remake.

greetz!
moogwai
Wonderfull Day is en blijft echt een topper... :) De 2001 versie vind ik ook erg goed met die lekkere Cosmic Gate beat eronder.

En vergeet ook Love Song van Mark 'Oh niet ;)

Flipper01
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Goed werk Optimus :)

Is dat ook van die clip met armanda erin>?>? die nieuwe mix? ja he?

damn!

Hmm, de ieuwe versie heb ik nog niet gehoord...toch maar ff wat meer TMF kijken, want een clip met armanda erin klinkt errug goed!!!
Ik vind echt een super nummer!! In Salou hebben we 'em ook erg vaak aangevraagd!!:D
Partyhardy!
ja! idd blijft een top nummer! :D :) :D Toen ik hem op de FFWD in Rotterdam hoorde ging echt idereen, including me, echt helemaal uit zijn dak! echt een mooi moment! ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement