|
Dat ene progressive/trance nummer .....
|
View this Thread in Original format
| SaBi |
Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar :) Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .
Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal;)
Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ...... |
|
|
| Chicane |
| Gitaar is erg geliefd bij producties van Sultan, Tonedepth & The Greek, met de overweldigende hoeveelheid informatie wat je poste kwam dit als eerste in mij op :cool: :p |
|
|
| DJ D-Man |
| Je kunt je vraag beter in DIT forum posten. Ik denk dat je daar meer kans hebt. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by SaBi
Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar :) Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .
Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal;)
Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ...... |
Solar Stone - Solar Coaster?
:p |
|
|
| tango |
ik weet dat deze 3 gitaar plaatjes afgelopen zomer heel populair waren in spanje dus misschien is het een van deze 3:
Coco & Villa - La Noche (Original Mix)
Sergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks vs Fedo Mix)
Deep Dish - Flashdance
Die eerste voldoet het beste aan je omschrijving overigens....
Succes ermee |
|
|
| Donna |
Dazzle draaid altijd zo'n dikke gitaartrack : future 808 - dance [original]
Dunno of je die bedoeld maar tis 1 van mn favs iig |
|
|
| Daveje |
| ik denk ook Coca & Villa - La Noche (Original Mix. overigens echt een zaalig plaatje! |
|
|
| SaBi |
| quote: | Originally posted by tango
ik weet dat deze 3 gitaar plaatjes afgelopen zomer heel populair waren in spanje dus misschien is het een van deze 3:
Coco & Villa - La Noche (Original Mix)
Sergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks vs Fedo Mix)
Deep Dish - Flashdance
Die eerste voldoet het beste aan je omschrijving overigens....
Succes ermee |
En die eerste was het inderdaad :D :D
Hartelijk bedankt voor je reactie....overigens alle andere replyers ook bedankt ;)
Ben er blij mee :) :) |
|
|
|
|