return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Gabriel & Dresden - Bloom
View this Thread in Original format
ronsh
אחד ההרכבים הכי מוערכים על ידי...באלבום חדש..
אני מקשיב לי לאלבום מסתכל על הטראק ליסט...
ומשהו פה מוזר...

באמצע שיר 7-9 יש פתאום פלייבקים של שירים ישנים ...כמו
Andain - Beatiful Things
ו
Motorcycle - As The Rush Come


זה קצת מוזר אבל יפה בטירוף....
FederalBI
ואני חשבתי אני היחיד ששם לזה לב
FederalBI
אם אתה מדבר על לקנות לקנות ,
אז נראהלי עדיין אי אפשר בישראל.
אם כבר יהיה איפשהו אז המקום הראשו ןשזה יהיה בו
Tower Records.
Segev
על איזה מהדיסקים אתה מדבר ובאיזה דקות בערך?
oDrori
quote:
Originally posted by FederalBI
אם כבר יהיה איפשהו אז המקום הראשו ןשזה יהיה בו
Tower Records.

הייתי מהמר דווקא על
Krembo Records
בשינקין, ת"א ... צלצל לשם שאל מתי מגיע, הם יהיו הראשונים לדעתי...
ronsh
quote:
Originally posted by Segev
על איזה מהדיסקים אתה מדבר ובאיזה דקות בערך?


Cd 1
49:05
השיר של אנדיין פלייבק

52:00
מוטרסייקל
Segev
ואי זה ממש יפה :D
לא שמתי לב לזה..
Rising
לא שמעתי עדיין...
Shahar
מחקתי תדיסק הראשון
סתם זבל
הדיסק השני כבר פחות גרוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement