|
Gabriel & Dresden - Bloom
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
אחד ההרכבים הכי מוערכים על ידי...באלבום חדש..
אני מקשיב לי לאלבום מסתכל על הטראק ליסט...
ומשהו פה מוזר...
באמצע שיר 7-9 יש פתאום פלייבקים של שירים ישנים ...כמו
Andain - Beatiful Things
ו
Motorcycle - As The Rush Come
זה קצת מוזר אבל יפה בטירוף.... |
|
|
| FederalBI |
| ואני חשבתי אני היחיד ששם לזה לב |
|
|
| FederalBI |
אם אתה מדבר על לקנות לקנות ,
אז נראהלי עדיין אי אפשר בישראל.
אם כבר יהיה איפשהו אז המקום הראשו ןשזה יהיה בו
Tower Records. |
|
|
| Segev |
| על איזה מהדיסקים אתה מדבר ובאיזה דקות בערך? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by FederalBI
אם כבר יהיה איפשהו אז המקום הראשו ןשזה יהיה בו
Tower Records. |
הייתי מהמר דווקא על
Krembo Records
בשינקין, ת"א ... צלצל לשם שאל מתי מגיע, הם יהיו הראשונים לדעתי... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Segev
על איזה מהדיסקים אתה מדבר ובאיזה דקות בערך? |
Cd 1
49:05
השיר של אנדיין פלייבק
52:00
מוטרסייקל |
|
|
| Segev |
ואי זה ממש יפה :D
לא שמתי לב לזה.. |
|
|
| Shahar |
מחקתי תדיסק הראשון
סתם זבל
הדיסק השני כבר פחות גרוע |
|
|
|
|