|
Antonio Gomez - Morning Light (Breaks)
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
אהלן כולם :)
קודם כל חג שמח ושנה טובה!
לא ביקרתי שנים בפורום (לא שהייתי פעיל ככ גם ככה)
אז יש חלק ממכם שאולי לא זוכרים אותי :).
הייתי תקופה מסויימת בדרום אמריקה והתחלתי ללמוד בדיוק אז לא היה לי ממש זמן
אבל זה לטרד אחר.
כתבתי משהו בזמני הפנוי (אין לי הרבה לצערי), קטע ברייקס. בהשראת הטיול והחוויות השונות שם.
אשמח לשמוע ביקורת/דעה או כל מה שיש לכם להגיד
:)
תודה חברס.
Antonio Gomez - Morning Light |
|
|
| MASTERsplinter |
חמוד..
שמעתי בכיף שלי..
האמת שדי התגעגעתי אליך..
חוות דעת יותר מדוקדקת אני אתן יותר מאוחר.. |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
חמוד..
שמעתי בכיף שלי..
האמת שדי התגעגעתי אליך..
חוות דעת יותר מדוקדקת אני אתן יותר מאוחר.. |
חח תודה גבר :) |
|
|
| oDrori |
שמייח לשמוע ממך אחי :)
מוריד כרגע לשמיעה חפוזה...
ואללה נחמד מאוד, קצת שקט מדי לטעמי (אני אוהב ברייקס עם יותר אקשן) אבל כולל עבודה יפה... מממ... אני מניח שמה שהייתי רוצה לשפר זה את המונוטוניות... |
|
|
|
|