return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Antonio Gomez - Morning Light (Breaks)
View this Thread in Original format
EternalMusic
אהלן כולם :)
קודם כל חג שמח ושנה טובה!
לא ביקרתי שנים בפורום (לא שהייתי פעיל ככ גם ככה)
אז יש חלק ממכם שאולי לא זוכרים אותי :).
הייתי תקופה מסויימת בדרום אמריקה והתחלתי ללמוד בדיוק אז לא היה לי ממש זמן
אבל זה לטרד אחר.

כתבתי משהו בזמני הפנוי (אין לי הרבה לצערי), קטע ברייקס. בהשראת הטיול והחוויות השונות שם.

אשמח לשמוע ביקורת/דעה או כל מה שיש לכם להגיד
:)

תודה חברס.
Antonio Gomez - Morning Light
MASTERsplinter
חמוד..
שמעתי בכיף שלי..

האמת שדי התגעגעתי אליך..

חוות דעת יותר מדוקדקת אני אתן יותר מאוחר..
EternalMusic
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
חמוד..
שמעתי בכיף שלי..

האמת שדי התגעגעתי אליך..

חוות דעת יותר מדוקדקת אני אתן יותר מאוחר..


חח תודה גבר :)
Sniper
מוריד תגובה אח"כ
oDrori
שמייח לשמוע ממך אחי :)
מוריד כרגע לשמיעה חפוזה...

ואללה נחמד מאוד, קצת שקט מדי לטעמי (אני אוהב ברייקס עם יותר אקשן) אבל כולל עבודה יפה... מממ... אני מניח שמה שהייתי רוצה לשפר זה את המונוטוניות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement