|
Pumaz - 9 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
of snappen dat de mensen het snappen da het niet serieus is, door er een grap over te maken ofzo .... |
Ik had het wel door hoor :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
er is wel een probleem.. het is niet meer cheesy na mijn gepruts van deze middag :sadgreen: |
Maak u daar geen zorgen over, it's still pretty cheesy.
But it ain't crap ;) |
|
|
| TOR |
| het heeft sinds gisteren weer een evolutie naar cheesy doorgemaakt :p |
|
|
| Pumaz |
En vandaag heeft het een evolutie naar Jack-heeft-de-rest-ingevuld-en-kijk-eens-in-je-mailbox-dan-je-kan-weer-verder :D
Kevin & Jack, making the world a cheesier place :clown: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En vandaag heeft het een evolutie naar Jack-heeft-de-rest-ingevuld-en-kijk-eens-in-je-mailbox-dan-je-kan-weer-verder :D
Kevin & Jack, making the world a cheesier place :clown: |
offtopic: wie is jack eigelijk |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
offtopic: wie is jack eigelijk |
Jack Carter, aka Pumaz ;) |
|
|
| JediD4M |
:gsmile:
super Pumaz ..
kheb weer wat om nonkeltje- en mamake - klassiek op hun muziek-paard te zetten en hun haren en frustraties laten uit te breken ...
.. pas op .. zet hier nen stevige beat op .. wat hardstyle en jump - soundjes ertussen .. en who know's ...
Tuning Beats 2004/4
...
Track 3 Pumaz - ... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by JediD4M
kheb weer wat om nonkeltje- en mamake - klassiek op hun muziek-paard te zetten en hun haren en frustraties laten uit te breken ... |
Thanks, I think :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jack Carter, aka Pumaz ;) |
dacht dat hem philip noemde ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dacht dat hem philip noemde ? |
Philip Cunningham ook, maar das een lang verhaal...Nu ist Jack Carter! :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by JediD4M
.. pas op .. zet hier nen stevige beat op .. wat hardstyle en jump - soundjes ertussen .. en who know's ...
|
heb ik al over gedacht om te doen...
probleem is dat mijn beste maat muziek studeert op het conservatorium in Brussel en die zou me afslachten mocht ik zoiets proberen :p |
|
|
| JediD4M |
^ Let's make it a BETA-secret ..
gebruik ne schuilnaam voor uw project ...
.. héhé .. that's 'my darkside' dat zich uit! |
|
|
|
|