return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה חשובה
View this Thread in Original format
yaman
חבר'ה

אני מחכה כבר 9 חודשיים שיצא רמיקס כובש מארמין


יש למשהו מידע אם ארמין הולך לעשות רמיקס השנה לאיזה שהו טראק?


הוא לא שחרר שום רמיקס השנה!!!


סעעעעעעמק

תודה יאמן
markfeldman
הבחור עובד על אלבום חדש... יש למה לחכות.
Viperon
אלבום חדש ממוקס או לא?

למה אם האלבום החדש יהיה ממוקס אני יזיין אותו מכות
markfeldman
quote:
אלבום חדש ממוקס או לא?

למה אם האלבום החדש יהיה ממוקס אני יזיין אותו מכות


איזה ממוקסס ?

אני אומר לך אלבום מקורי !

לא אוסף !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement