|
שאלה חשובה
|
View this Thread in Original format
| yaman |
חבר'ה
אני מחכה כבר 9 חודשיים שיצא רמיקס כובש מארמין
יש למשהו מידע אם ארמין הולך לעשות רמיקס השנה לאיזה שהו טראק?
הוא לא שחרר שום רמיקס השנה!!!
סעעעעעעמק
תודה יאמן |
|
|
| markfeldman |
| הבחור עובד על אלבום חדש... יש למה לחכות. |
|
|
| Viperon |
אלבום חדש ממוקס או לא?
למה אם האלבום החדש יהיה ממוקס אני יזיין אותו מכות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אלבום חדש ממוקס או לא?
למה אם האלבום החדש יהיה ממוקס אני יזיין אותו מכות |
איזה ממוקסס ?
אני אומר לך אלבום מקורי !
לא אוסף ! |
|
|
|
|