return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיות מהירות
View this Thread in Original format
Segev
טוב אז ככה לפני כמה ימים התחלתי לקבל מהירות ממש נמוכה מאיזה סייט של בן אדם עם מהירות up 80
משהו כמו 10 קיי לשניה אז הלכתי לחפש מאיצים וכל מיני שטויות כאלה למרות שלא האמנתי שזה יכול באמת להיות אפקטיבי אבל לא היה לי מה להפסיד אז מצאתי את התוכנה
accelerate 2k3
והפלא הפלא היא באמת האיצה לי את המהירות באיזה 20 קי יותר
אז ככה סתם בא לי להמליץ לכם למרות שהיא רק ל 15 יום אבל אני עוד ימצא דרך לעקוף את זה ;)
eXeTik
דיברתי עם חבר שלי שעובד באחת הספקיות אינטרנט בארץ, הוא הסביר לי שזה שטויות- לכל אחד יש את הרוחב פס שלו ואב המהירות שלו שזה בעצם הפינג... הפינג נקבע ממהירות התקשורת בין הספק שלך לבין הנקודה השנייה- דבר שגם יכול להיות מושפע מהתשתית שיש לך בבית מעבר לספק

ובגלל זה אף תוכנה לא תוכל באמת לזרז לך את האינטרנט
מה שכן- הרבה מהתוכנות האלה פשוט מוסיפות לך
kb/s
לכל תוכנה שאתה מוריד דרכה
YuVaL
quote:
Originally posted by Segev
טוב אז ככה לפני כמה ימים התחלתי לקבל מהירות ממש נמוכה מאיזה סייט של בן אדם עם מהירות up 80
משהו כמו 10 קיי לשניה אז הלכתי לחפש מאיצים וכל מיני שטויות כאלה למרות שלא האמנתי שזה יכול באמת להיות אפקטיבי אבל לא היה לי מה להפסיד אז מצאתי את התוכנה
accelerate 2k3
והפלא הפלא היא באמת האיצה לי את המהירות באיזה 20 קי יותר
אז ככה סתם בא לי להמליץ לכם למרות שהיא רק ל 15 יום אבל אני עוד ימצא דרך לעקוף את זה ;)


מוזר אחי
גם לי זה קרה!!
הייתי מוריד מסייטים על
200k/s
יענו באופן רגיל
בשבוע האחרון אני לא עובר ת'100... ורק בלילה זה מגיע לי ל200
מזה החרא הזה!$)!@)$
-CosmicFire-
דבר איתי באייסיקיו אני יתן לך פתרון
DJ-Kreing^^
תעשו סריקה לספייוור...יכול בהחלט לעזור.
KrazyDJs
להרבה אנשים בזמן האחרון...
בעיקר בספק בזק, קרה גם לי..
פשוט האינטנט נהיה איטי בטירוף, אתרים מחו"ל לרוב...

זה לא קורה תמיד..
לפעמים זה רץ חלק...לפעמים לא..

בכל מקרה מאיצים לא באמת מאיצים..
לפני שנה שהיה לי חיבור חצי מגה..
הורדתי בתוכנה Go!Zilla
על 400kbps

אין ממש מצב שאפשר להוריד ככה..
פשוט זה "מוסיף" לבד...
YuVaL
טוב דיברתי עם נציג של בזק וגם עם עוד איזה 5 חבר'ה שלכולם יש אותה בעיה
זה מוריד איטי תחת מאתרים מחו"ל.. הבעיה היא אצל בזק
Segev
ידעתי שזה נזק האלה אני חושב שאני עובר
אבל בנתיים זה באמת שיפר לי את המהירות אז לא יודע מה אמרו לכם כל מיני נציגים אני משתמש ב
flashfxp
ואני מוריד עכשיו עם המאיץ באיזה 20 קיי יותר
רשום שזה משנה את ההגדרות של המודם וכל מיני שטויות
Sniper
אני יודע שבזק משדרגים או משהו כזה...
קיבלתי על זה מייל לא מזמן

בעיקרון גם אצלי האינטרנט עבד ממש לאט, עשה לי את המוות!!
אבל בשבוע וחצי האחרון אני מוריד על מהיריות גבוהות יחסית
GLoBaL-MUZiK
גם לי היה בעיית מהירות עד לא מזמן, עד שהתקשרתי לספק איטרנט ונידהמתי לגלות שהם שידרגו את המערכת ו"שכחו" לספר לי על זה, אחרי יומיים קיבלתי מכתב מסודר עם ההגדרות החדשות והכל חסר להיות נורמלי, אני לא יודע מי הספקית אינטרנט שלכם אבל תמיד טוב להתקשר ולבדוק אם יש בעיה אצלם, על תחפשו את הבעיות אצלכם, כמו שאמרו פה תמיד כדי לעשות חיפוש על ספאייוור כי רוב ספאייוור גוזל מהירות מהפס שלכם בלי שתידעו, הוא פשוט מתחבר לאינטרנט מתי שאתם מתחברים ועושה עם המהירות כל מיני דברים לא חינוכיים, בקשר ליובל, לפעמים יש עומס בשעות היום בעיקר בצהריים עד בערך 5 ככה ולפעמים עד הלילה, ברור שתקבל מהירויות גבוהות מאוד בלילה (2-6 בבוקר) אבל גם 50-60 קיי לשנייה זה סבבה לגמרי
:D

ואם נמאס לכם מהמהירות פשוט תעשו לעצמכם
FXP
תפתחו שרת פרטי על המחשב ותתנו לו גישה לביצוע
FXP
גם בעלי חיבור איטי יחסית יכולים לקבל את הקבצים על מהירויות גבוהות


וגם לפי דעתי כל התוכנות האצה למינהם לא עושות כלום אלא רק אשליה, יש תוכנות שעושות את החיבור יותר יציב, זה כן אבל להגביר מהירות??? נו באמת

Segev
תראה בקשר לזה שהמהירות שלך לא תעבור את מה שהיא באמת אמורה להות זה נכון בחיים זה לא יקרה שהמהירות שלי פתאום תהייה 300 ולא 200
אבל במקרים שהמהירות שלי הייתה 10-20 אחרי שהתקנתי את התוכנה אני פתאום מוריד על 40-50 אבל זה היה ספציפי על אפטיפי של בן אדם כי מבדיקות שעשיתי עם הספקית קבלתי 190 קיי לשניה מהאתר שלהם ככה שאני מקבל את המהירות המגיע לי מאתרים רגילים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement