|
Waar koop jij je progressive platen?
|
View this Thread in Original format
| Gotcha85 |
| Ik vroeg me zomaar af waar jullie je progressive platen halen, omdat ik geen enkele site/shop meer weet te vinden, waar ze, zonder met creditcard te betalen een grote keus in progressive hebben. |
|
|
| basd |
Spemmerdespem:
HIER
Mijn te koop-lijstje
Rare in Eindhoven is volgens mij altijd wel goed in progressive, en je kunt daar tegenwoordig ook in een webshop terecht dacht ik (www.rare-records.com).. Lijkt me stug als je daar niet ook gewoon met overboeking kan betalen (maar dat heb ik zelf niet gecheckt). |
|
|
| Ding Chavez |
| Online wordt het moeilijk zonder credit-card, misschien dat sommige buitenlandse webshops nog wel met paypal werken. Verder zul je het dan bij nederlandse moeten houden... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Online wordt het moeilijk zonder credit-card, misschien dat sommige buitenlandse webshops nog wel met paypal werken. Verder zul je het dan bij nederlandse moeten houden... |
Bij www.decks.de kun je gewoon met overboeking betalen (via IBAN), dat werkt prima. Alleen verkopen die dan weer niet echt veel progressive. |
|
|
| dj_spare |
mag ik dan hierbij inspelen op het topic waar je progressive platen kan halen waar je WEL met creditcard kan betalen... ik heb wel 2 goeie sites maar die hebben vaak out-of-stock dingen
http://www.tuneinn.com << Volgensmij wordt deze site gerunt door Pete Gawtry en kornuiten, veel progressive platen (check maar eens progressive house)...
http://www.city16.com << Het oude hooj... ook veel progressive, goeie levering...
weet iemand nog meer sites (al dan niet creditcard)? |
|
|
| joesterizor |
| ik koop bij only djs af en toe wat. ook dancegrooves soms , maar het meeste toch echt gewoon bij Outland in Amsterdam. Platenzaken zijn gewoon leuk... leer je ook nog eens wat mensen kennen ! :)succes! |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik koop al mijn platen bij Rare Records, beste platen zaak van Nederland :cool: |
|
|
| nwopper |
De Progressive Platen Shop
Voel een slecht gevoel voor humor opkomen.... |
|
|
| ryo |
Qua prog aanbod de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen. Geloof alleen dat de prijzen net iets hoger liggen daar. Staat wel ook goeie service tegenover. |
|
|
|
|