|
Monday bar i nya lokaler (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Spelar han som första gången på Gorgeous : Ojoj vilken härlig kväll Ni kommer ha, suveränt, top 3 lätt!
Spelar han som senaste gången på Gorgeous : Ojoj vilken hemsk kväll Ni kommer ha, fruktansvärt, top -3 lätt. (Fruktansvärt monotont och tråkigt.)
Jag gissar på att det tyvärr kommer bli i samma stil som den senaste gången... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Tisdagar, hmm.. Nu ska vi se. 14:25 är sluttid om jag inte minns fel. Så visst skulle det funka, och som du säger: Man är lite seg under dagen, men det får man kanske tåla ;) |
e ju bara att hålla ut å i värsta fall köpa koffeinpiller så man står sig tills man kommer hem.
Sen e det bara att dyka direkt i säng när man kommer hem, sova...vakna äta lite å sova igen så e dygnsrytmen tillbaka till normal sen :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hej
Mycket riktigt. Idag bestämde vi oss slutgiltigt för att ställa in den 11 oktober eftersom inte ens flygbolagen själva vet vilka som kommer att drabbas (har pratat både med BA och SAS). Och nej.. Judge Jules flyger knappast Ryan Air..
Självklart är det bara att lämna tillbaka biljetterna och få tillbaka pengarna om du redan hunnit köpa förköp.
Judge Jules och Alex Kunnari kommer självfallet att komma vid ett senare tillfälle, men just nu har vi inget nytt datum.
Premiären på Göta Källare blir i stället med M.I.K.E den 25 oktober under förutsättning att strejken då är över.
Mvh,
Staffan & Johnny
Monday Bar
SAS strike looming
2004-09-28 - 12:22 [updated: 2004-09-29 - 14:22]
Sweden’s transport workers union says that as many as 25 hundred members will go on strike starting October 11th, in response to proposed changes in salaries and working hours at Scandinavian airline SAS. The union and SAS are deadlocked over a new deal that would tighten the number of hours for ground staff, including mechanics, technicians, ramp workers and luggage handlers.
An employers spokesman says that SAS has offered exactly what the union asked for—a 7.3 raise over three years—the union has not commented.
The strike will affect not only SAS, but also other airlines that fly in and out of Sweden. If an agreement is not reached by October 18th, it could be expanded to include aircraft technicians and mechanics. |
|
|
| Versace |
hade precis tänkt skriva nåt om det...
tråkigt tråkigt |
|
|
| ExOn |
| Sätt Judge Fudge Eater Jules på Ryan Air o tvinga honom att gilla läget. :p |
|
|
| mr_fisken |
| Är han slapp eller? finns väl andra alternativ. Då kan han lika gärna stanna hemma om det är så. |
|
|
| staz |
| är han för fin för ryanair så kan dom liak bra byta ut han mot nån grym 'mänsklig' dj som özgur can lr dylikt. |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by staz
är han för fin för ryanair så kan dom liak bra byta ut han mot nån grym 'mänsklig' dj som özgur can lr dylikt. |
Instämmer |
|
|
| SteveTranz4ever |
På måndag var det dags att se M.I.K.E. då....
Vilka mer kommer... ???
Steve
Daniey + 1
(har även postat detta på TC)
Tänkte de kunde va kul att mötas upp innan och ta ett par järn eller ett par bira.
Jag, Daniey & några till tänkte börja på Krönet runt 19:00 som ligger på Götgatsbacken, där tänkte vi käka lite och ta ett par bira tills det är dags att gå till Göta Källare.
Eftersom Restaurang Krönet är en kund till mig så har jag snackat med dom och kommer även köra nån av mina _trance-DVD_ på deras _stora plazmaskärmar_.
(väljer bla. mellan Mysteryland 03, TIC, Sensation 04)
Kom dit du också och ta ett par bira eller tom. käka nåt.
Dagens husman kostar från 105:-
Stor stark kostar 29:-
Götgatan 15

|
|
|
| Daniey |
Kom igen nu folks :)
Kommer ju bli sköjj!! |
|
|
| Vizay |
jag dyker lätt upp redan på krönet å tar nån bira före :) Fyller ju år vid tolvslaget också så de blir ett perfekt sätt att börja fira på :)
Dock behöver jag lite hjälp om jag ska kunna komma, finns det nån som kan köpa en biljett åt mig? Jag kommer inte ha möjlighet att åka in till stan själv å köpa en, steve du kanske kan? |
|
|
|
|