| MasterP |
כבר מזמן הוכרע על ההתנתקות.
אני מאמין שעם כל חוסר ההערכה שלנו לבינת המחבלים
הם מבינים שזה יקרה.
המלחמה עכשיו היא על שטחים ועל מסלולה המדוייק של הגדר.
אחרי זה התקווה היא שהפיגועים יקרטעו.
כנגד כל התנאים קשה להאמין שהם יניחו לטרור
וינסו להתאים את עצמם בצורה שקולה למצב החדש.
קשה להאמין, שהמצב ישתפר.
לפי דעתי לא תהיה ברירה.
השאלה למה כולם סובלים בגלל קיצונותם של מעטים
שאגב כרגע הם רבים.
השאלה למה היא פילוסופית ובלתי ניתנת לתשובה חד משמעית.
השאלה כמה היא יותר אפשרית.
אני לא יודע.
הלוואי וזה היה הפיגוע האחרון.
אני יודע שלא. |
|
|