|
מצעד האהבה 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
לדעתי מש מעפן שעוד שבועיים המצעד ועדיין אין פרטים!
ועדיין לא עלה האתר עם לפחות פרטים בסיסיים...
אז מצאתי אתר עם כתבה אתר של ת"א-יפו בשם הבמה והנה גם אין כמעט פרטים!
חוץ ממשאית של "הום מגה" לייבל הפסיי-טראנס!
הנה הכתבה בכל מקרה: כאן |
|
|
| markfeldman |
חורף ?
אחלה חורף... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חורף ?
אחלה חורף... |
באסה....
הציצים יכוסו |
|
|
| Sniper |
| אם זה יוצא בסופשים סביר להניח שאני שם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם זה יוצא בסופשים סביר להניח שאני שם |
זה יוצא יום שישי אחי...
יום שישי הקדוש :)
!!!!אממממממממ.... איך בא לי כבר להיות שם
:D :rolleyes: ;) :eyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
באסה....
הציצים יכוסו |
לההה... ההפך ככה אפילו יותר טוב - הפטמות יבלטו כמו שצריך... :)
ומה אתם גנובים? איזה חורף? זה בשמיני לחודש אז אל דאגה... |
|
|
| princess cc |
אני באה! סוף סוף יצא לי להיות במצעד האהבה
!:) ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש |
|
|
| Tarantula |
| גם אני באה!@#$@:D :D :D :D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מפגש? :) |
?חחח... מובן מאליו,לא
:) וחסר למי שלא יבוא... ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | באסה....
הציצים יכוסו |
זה היה בציניות יא נקניק.
ובקשר למפגש - אמן יצא לפועל. |
|
|
|
|