return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מצעד האהבה 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
לדעתי מש מעפן שעוד שבועיים המצעד ועדיין אין פרטים!
ועדיין לא עלה האתר עם לפחות פרטים בסיסיים...

אז מצאתי אתר עם כתבה אתר של ת"א-יפו בשם הבמה והנה גם אין כמעט פרטים!
חוץ ממשאית של "הום מגה" לייבל הפסיי-טראנס!

הנה הכתבה בכל מקרה: כאן
Shahar
מבאס שזה בחורף
markfeldman
quote:
מבאס שזה בחורף


חורף ?

אחלה חורף...
yaman
quote:
Originally posted by markfeldman
חורף ?

אחלה חורף...


באסה....

הציצים יכוסו
Sniper
אם זה יוצא בסופשים סביר להניח שאני שם
taltul
quote:
Originally posted by Sniper
אם זה יוצא בסופשים סביר להניח שאני שם

זה יוצא יום שישי אחי...
יום שישי הקדוש :)

!!!!אממממממממ.... איך בא לי כבר להיות שם
:D :rolleyes: ;) :eyes:
taltul
quote:
Originally posted by yaman
באסה....

הציצים יכוסו

לההה... ההפך ככה אפילו יותר טוב - הפטמות יבלטו כמו שצריך... :)

ומה אתם גנובים? איזה חורף? זה בשמיני לחודש אז אל דאגה...
princess cc
אני באה! סוף סוף יצא לי להיות במצעד האהבה
!:) ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
eXeTik
מפגש? :)
Tarantula
גם אני באה!@#$@:D :D :D :D

taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
מפגש? :)

?חחח... מובן מאליו,לא
:) וחסר למי שלא יבוא... ;)
markfeldman
quote:
באסה....

הציצים יכוסו


זה היה בציניות יא נקניק.

ובקשר למפגש - אמן יצא לפועל.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement