|
Australian Fresh chocolate shops? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Sinds Crockett & Tubbs daar vertrokken zijn is het alleen maar bergafwaarts gegaan :o |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
Waarom ga je dan ook weg :conf: |
omdat ik in NL een kleine dikzak werd :p |
|
|
| jp |
| Love handles, niks mis mee |
|
|
| ambs |
Love handles, niks mis mee |
more cushion for the pushin'!
haha nee, maar ik ben wel blij dat ik minder bol ben hoor! ben ongeveer 12 kilo afgevallen |
|
|
| Chicane |
| zomaar weggewaaid? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
zomaar weggewaaid? |
Ze hebt der genoeg wind gehad :cool: |
|
|
| jp |
| Chocolade verhoogt de zin in sex en sex is de beste manier om calorieen te verbranden. Maar ja tegen de tijd dat je de extra calorieen van de chocolade verbrand hebt lig je meestal al met een peuk na te hijgen. Dus per saldo schiet je er niks mee op. |
|
|
| ambs |
ik rook niet ;)
en ik kreeg ook geen sex, dus die calorieen verbranden ging ook niet... hehehehe |
|
|
| jp |
| Een stukje wandelen met de hond kan ook de lichamelijke gesteldheid verbeteren. Niet alleen krijg je meer conditie, de liefdesgevoelens voor de viervoeter onderdrukken het verlangen om te eten. |
|
|
| ambs |
Een stukje wandelen met de hond kan ook de lichamelijke gesteldheid verbeteren. Niet alleen krijg je meer conditie, de liefdesgevoelens voor de viervoeter onderdrukken het verlangen om te eten. |
echt?!?!?! Misschien heeft dat ook geholpen om af te vallen dan! hehehehe :p
nee maar serieus, ben afgevallen door de anti-angst medicijnen die ik neem, verminderen m'n eetlust enorm! |
|
|
| jp |
Dat komt omdat er een aantal bestanddelen in zitten die bestempeld kunnen worden als amphetamine. In feite loop je gewoon XTC te slikken. De natuurlijke remmingen vallen weg en je stelt je geest open.
Een zootje 'medicijnen' zijn gewoon een variant van bekende harddrugs alleen minder sterk. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ambs
echt?!?!?! Misschien heeft dat ook geholpen om af te vallen dan! hehehehe :p
nee maar serieus, ben afgevallen door de anti-angst medicijnen die ik neem, verminderen m'n eetlust enorm! |
lol,indeed jp, Ambs je loopt gewoon speed te slikken gek :P |
|
|
|
|