|
[01-10-2004] Jondi & Spesh - Rechter, Eindhoven
|
View this Thread in Original format
| Divine9 |
Voor de liefhebbers.... De 'westcoast progressive' mannen uit San Francisco komen naar Eindhoven. Bekend (bij mij althans) van hun mixen op proton- en thumpradio. ---> Vrijdag 1 oct dus live in de Rechter.
En alsof dat nog niet genoeg is :
15 oktober:
David Alvarado
29 oktober:
Derrick May
30 oktober:
Stef Vrolijk / 16bit Lolita's
:) |
|
|
| magrec |
| Edit...fout gelezen. Probably ben ik erbij als ze zaterdag in de POEMA draaien. FF auto regelen nog enzo. |
|
|
| Partyhardy! |
| Dit lijkt me erg relaxt ja! :cool: ff kijken nog! :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dit lijkt me erg relaxt ja! :cool: ff kijken nog! :) |
zekers!!
| quote: | Originally posted by magrec
Edit...fout gelezen. Probably ben ik erbij als ze zaterdag in de POEMA draaien. FF auto regelen nog enzo. |
Utrecht lijkt me ook een betere oplossing.. dag later :) en ben wel benieuwd naar die nieuwe toko in een nieuwe party stad :D |
|
|
| Divine9 |
| :eyes: :eyes: :eyes: Ze hebben gister in Eindhoven echt een superset neergezet. Jammer dat ze het zo anti-druk was. Max 50 man in de zaal ofzo, maar dat was ook wel weer relaxed. J&S zelf zijn ook toffe gozers. (ff mee gesproken) Anyway, voor degene die ze vanavond in utreg gaan zien... have fun!!! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Divine9
:eyes: :eyes: :eyes: Ze hebben gister in Eindhoven echt een superset neergezet. Jammer dat ze het zo anti-druk was. Max 50 man in de zaal ofzo, maar dat was ook wel weer relaxed. J&S zelf zijn ook toffe gozers. (ff mee gesproken) Anyway, voor degene die ze vanavond in utreg gaan zien... have fun!!! :D |
ah relaxt! dat beloofd wat! :cool: wel jammer dat het dus niet zo druk was, typisch Eindhoven :(
en draaiden ze Paris & Healey - Blue (Bell Knoll Mix) nog? :) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ah relaxt! dat beloofd wat! :cool: wel jammer dat het dus niet zo druk was, typisch Eindhoven :(
en draaiden ze Paris & Healey - Blue (Bell Knoll Mix) nog? :) |
De Rechter heeft wel eens betere tijden gekent...
Afgelopen zaterdag was t er ook maar matig druk, terwijl de line up niet verkeerd was.
Kan me van vorig jaar herinneren dat de tent vaak vol zat, zelfs al kwamen er geen grote namen. |
|
|
| Divine9 |
Neeee :( Ik hoopte dus echt dat ze die zouden draaien. Maar hebben ze niet gedaan.. helaas. Ik kende hem ook niet bij naam, (nu dus wel) kon het daarom ook niet vragen.
Wel dit gefixed:
http://malaguena.fiberworld.nl/poo/js.jpg
;)
Veel plezier vanavond! Ik zou zo naar utrecht afreizen, ware het niet dat ik andere verplichtingen heb. Het was echt top!!! |
|
|
| Divine9 |
| quote: | Originally posted by Disney
De Rechter heeft wel eens betere tijden gekent...
Afgelopen zaterdag was t er ook maar matig druk, terwijl de line up niet verkeerd was.
Kan me van vorig jaar herinneren dat de tent vaak vol zat, zelfs al kwamen er geen grote namen. |
Volgens mij moet de rechter gewoon beter promoten. Maar ja, Eindhoven is ook veelal Techno-minded people en dat is erg jammer. Toch waren er gister gewoon gasten die helemaal uit Amsterdam waren gekomen. Dus t kan! Ik hoop wel dat ze dit doorzetten. Eindelijk is progressive in Eindhoven, nu nog ff goede promotie en vaste bezoekers aantrekken zodat de tent vol zit..... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
wel jammer dat het dus niet zo druk was, typisch Eindhoven :(
|
hoezo typisch eindhoven??? de bleu parrot zit vaak zat helemaal vol! :p :p :D |
|
|
| AxePlode |
| quote: | Originally posted by basvh
hoezo typisch eindhoven??? de bleu parrot zit vaak zat helemaal vol! :p :p :D |
met breezah sletjes ja :)
bij de rechter draaien ze meestal house geloof ik, ook heel relax alleen is het er nooit druk jammergenoeg :(. in eindhoven heb je verder nog de Danssalon waar ze een beetje trance en hardstyle draaien, heel vet om daar te gaan stampen :). maar voor de fijne trance en progressive hoef je niet naar eindhoven... |
|
|
|
|