return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Expeditie Robinson 2004!
View this Thread in Original format
SnuggLe
Het is weer begonnen...het is nu de derde week! Wie kijkt het nog meer? Echt een leuk initiatief dat derde kamp! :) En wat zijn de Nederlanders een MIETJES dat ze er allemaal uitstappen!

Jammergenoeg weet ik alleen al wie er wint :mad:

Laat ze nu maar stelen bij die belgen! :D
jp
Dat mens zat onder de muggenbulten :eek:
tijs08
Erg leuk dit jaar inderdaad!!

Zeker leuk dat 3e kamp, vind hele zondagavond wel goed vertoeven op Net5, the OC, Robinson en Het Blok vind ik ook wel een cool concept, heerlijk al die irritaties!
Creamfields23
quote:
Originally posted by jp
Dat mens zat onder de muggenbulten :eek:


Dat zijn bulten van zandvlooien

Dit programma is voor mij het hoogtepunt van de televisie op zondag.

Ik vind vooral het psychologisch denken van de individuen interessant.

Het was dan vandaag ook heerlijk om te zien dat als die vier "jonge" belgen denken dat ze met zijn vieren over zullen blijven de kampen ineenkeer overhoop worden gegooid. :D
dj_spare
hoort dit niet in http://www2.tranceaddict.com/forums...threadid=153030 ?
SnuggLe
quote:
Originally posted by dj_spare
hoort dit niet in http://www2.tranceaddict.com/forums...threadid=153030 ?


Had gekund, maar vorig jaar liep die thread zo goed dacht ik dattie wel een eigen thread verdiende!
Maar het is aan de moderators to decide...je hebt gelijk.

quote:
Originally posted by tijs08
Erg leuk dit jaar inderdaad!!

Zeker leuk dat 3e kamp, vind hele zondagavond wel goed vertoeven op Net5, the OC, Robinson en Het Blok vind ik ook wel een cool concept, heerlijk al die irritaties!


.......en dan komt vanaf 3 oktober ook nog 24 seizoen 3 erbij! :)
Optimus
Ik ben fan van Frouke:cool:
moogwai
Erg leuk programma! Vind het veel interessanter als al die andere 'big brother' achtige programma's.

Alleen jammer dat het op zondagavond wordt uitgezonden, net op het moment dat ik meestal in de trein zit en de herhaling op zaterdag mis ik vaak ook :( Maar heb het gisteren nog wel gezien. Beste wel een grote klap voor die belgen die splitsing, maar wel extra leuk voor het spel :)
DJLunatic
Ik vind dat ze die belgen maar moeten bestelen, als die zo goed zijn als ze denken dan hebben ze zo weer nieuw voedsel:D
nwopper
e!

Die Nederlanders bakken er echt geen fuk van!

:whip:

Eagle`
quote:
Originally posted by SnuggLe
.......en dan komt vanaf 3 oktober ook nog 24 seizoen 3 erbij! :)

hier is ie al lekker aan de gang :D

ontopic: wel triest da nederland haast geen proef kan winnen
nwopper
Of de Belgen moeten er iemand uitwillen (Die brandweergast bijv.)....
Dan denken ze 'ach, laten we die Hollanders ook wat gunnen'..

Echt lache dat die Belgen eerst ik weet niet hoelang in die kooi zitten en de Hollanders lekker kunnen eten en slapen en dan TOCH NOG VERLIEZEN!!

Ik kan niet wachten tot Peking Express 2!
Peking Express was de ! Die is NOG beter dan Robinson!

Met die twee kakballen de vorige keer.... Dat die kerel maar tegen zo'n Rus zat te krijsen: 'DRIIIIIIVE klootzak!! DRIIIIIVE!!'.

:happy2: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement