|
Dj Teagle live on the radio
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Beetje zelfpromotie kan natuurlijk nooit kwaad, :p daarom deze thread.
Ik heb zaterdag voor het eerst live op de radio gedraaid! Was voor een lokaal station hier in Rotterdam (www.swy.nl) in het programma Danceboost. Ik was uitgenodigd door 1 van de presentatoren die ook Dj is in Off_Corso waar ik bevriend mee ben.
Ik mocht daar een setje draaien van 8 tot 9. En ben uiteindelijk ook 2 uur lang geinterviewde/mede-presentator geworden.
Setje ging erg lekker, kwam er steerd beter in, maar toen was het uur alweer voorbij :p
In het uur na mijn mix de set even doorlopen met de tracklist en applausje gekregen :D Kreeg ook gelijk te horen dat ik vaker terug mocht komen! :cool:
Maandag avond word het programma herhaald, en dan ben ik weer te horen van 22 tot 23 uur. :D
Het programma valt te beluisteren via www.danceboost.com en dan op de on-air button klikken
Tracklist
1. Scissor Sisters - Mary (Junkie XL Remix)
2. The Youngsters - Smile (Sasha Remix)
3. Alex Stealthy - Deploring
4. Baunder - Homesick
5. Subsky & Muzo B - Erotic Sumo
6. Stylus Trouble - Stellar (Red Giant Dub)
7. Signum - The Timelord (Signum's Spectral Balance Mix)
8. Chris & Kai vs Levin - Gone To Heaven
9. Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix) |
|
|
| Phortje |
gefeliciteerd :)
Kunnen we dat setje ook ergens downloaden ofzo? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Phortje
gefeliciteerd :)
Kunnen we dat setje ook ergens downloaden ofzo? |
Komt nog, ik krijg ze nog via het radiostation, eind deze week denk ik! Zodra binnen hoor je het hier :p |
|
|
| DjRV |
| goed bezigggggggggggggggg tijs!! |
|
|
| SnuggLe |
"One large step for mankind.....!" ...eh, je carriere! :)
Gefeliciteerd man, netjes!
Nog even en je kan een Teagle in Concert aan geven! ;) |
|
|
| Djeebie |
Hartstikke vet man! :cool:
Ben benieuwd naar de set, want de tracklist ziet er goed uit! |
|
|
| M_Peror |
| Gefeliciteerd man, goed bezig! :D Ben erg benieuwd naar je set, ff kijken of ik vanavond even kan luisteren. |
|
|
| emre |
| Ga dan eens produceren dan Teagle :toothless |
|
|
| moogwai |
Goed bezig Tijs!
| quote: | Originally posted by Phortje
Kunnen we dat setje ook ergens downloaden ofzo? |
Ben er ook wel benieuwd naar :D |
|
|
| Tim81 |
| Lekker bezig hoor!! Vanavond ff inschakelen... |
|
|
| TranceFool |
| Vet man!!! Ga vanavond ff luisteren :) |
|
|
|
|