return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נו אז איך היה מצעד האהבה?
View this Thread in Original format
luckystrike
נו אז איך היה?
אנחנו לא הלכנו כי אנחנו יוצאים לכינרת עוד שעתיים לחוף לבנון
:)

היו לסביות ???

איך הייתה המוזיקה והמשאיות והכל?
יש לי חברים שהלכו אבל לא נראה לי שייצא לי לדבר איתם לפני שנצא לכינרת

יאללה תרשמו חוויות שאני יידע מה הפסדתי....
מחר שאני יחזור מהכינרת אני יראה איך היה
;)
Trance man
הרגע חזרתי.. היה חבל על הזמן..הפסדת אחי! :)
אתה מעדיף ללכת לכינרת על מצעד האהבה? מה אתה דפוווווק? ;)


היה ממש טוב..
חבל רק שיש לי חברים מבאסים שרצו לחזור מוקדם כי הם התעייפו..:(

הלהיט של המצעד לדעתי היה
chemical brothers - africa!
שמעתי אותו פעמיים..ובשתי הפעמים הקהל השתולל כששמע אותו (כולל אני) :)

ולא ראיתי את גיל..אבל הייתה אחלה מוזיקה במשאית של הפורום..טראנס חזק..
Izzy
wow sounds like it was an awsome event. btw is that pic in your sig from there?
Trance man
quote:
Originally posted by Izzy
wow sounds like it was an awsome event. btw is that pic in your sig from there?


the pic in my sig is from the israeli love parade of last year.. the dj you see spinning is Ella Gutman :)
elad11
- I'm writing this in English, 'cause my Hebrew fonts sometimes ed up...

The Love Parade was f*cking great!!!
great music!!
the girls were AMAZING !!

Members of Mayday - 10 in 1 - was played a few times..
also - Vaiio [Rapture], Kosheen [Hide U], Tiesto [Flight 643]...

But in the end, around 19:00-20:00, it was so lame!! The DJ really sucks!! he played break music!! yak...

C U guys next year!

YOU CAN'T STOP LOVE!
Gil Shwarts
אנשים!!!!!!!!!
השעה 4:05 בבוקר!!!!!!!!

עכשיו הגעתי ממסיבה מטורפת שהייתה אחרי מצעד האהבה בדום!!!!!!!!!!

וואווווווווו איזה טילים היו שם
דפקתי לפחות 5 מספרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טראנס מן, מתי היית ליד המשאית של הפורום? כי הייתי עליה, רקדתי עם כובע קובוי שחור עם נצנצים אדומים ולבנים והיו לי קשקושים על הפנים ולבשתי מכנס צמוד מעור עם שרכים וחולצה עצבנית ביותר עם כל מיני ניילונים
בקיצור, המשאית של הפורום הביאה אותה לכולם בהפוכה!!!!! ראית כמה אנשים היו שם?!?!?!??! :)

הייתי על איזה אקסטה וחצי והופמן!!!!!! חהחהחה נדפקתי לגמרי!!!!!!!!!

ענק ענק!!!!!
היו איזה מליון אנשים שצילמו אותי בגלל הצורה שהייתי לבוש!!!!! :))))))
Trance man
quote:
Originally posted by elad11
- I'm writing this in English, 'cause my Hebrew fonts sometimes ed up...

The Love Parade was f*cking great!!!
great music!!
the girls were AMAZING !!

Members of Mayday - 10 in 1 - was played a few times..
also - Vaiio [Rapture], Kosheen [Hide U], Tiesto [Flight 643]...

But in the end, around 19:00-20:00, it was so lame!! The DJ really sucks!! he played break music!! yak...

C U guys next year!

YOU CAN'T STOP LOVE!


כן..הוא שם בהתחלה את
Signum - First Strike
ופתאום באמצע החליף לאיזה
breakbeat track
של
josh wink
שאני לא זוכר את השם שלו ..
איזה דיג'י מאפן..:)

מי זה היה בכלל!?
Dj-2TaLL
ייוווווווווווווו
איזה כיף היה חבל"זזזזזזזזזז
מישהו ראה את הזונות שהיו על המשאית של BU????
הייתה גם אחת שבאה טופלס לגמרי וצבעה ככה את החזה במשאית של פפסי!!!!
יו היה כלכך כיף, ממתי שאלה גוטמן ניגנה עד איזה 10 מתי שגררו אותי משם היה כלכך כיייייף!!!!!!!!
זה היה האירוע הכי גדול (מבחינת הגודל) שהייתי בו בחיים!!! הצעד הבאה: איננרסיטי, סנסיישן, שוקרס, וכל מסיבה אחרת שid&t מארגנים!!!!:):):) :)
DJ_BoN
היי אנשים אני חדש פה בפורום
היה כל כך שולט אתמול במצעד האהבה
וחבל שלא שמעתי את
members of mayday כנראה שלא הייתי בזמן הנכון, בין הטראקים האהובים עליי
טוב כי נסעתי באוטו ולא מצאתי מקום לחנות בסוף חניתי באבן גבירול פינת ארלוזרוב וזה רחוק מאוד משם אז חבל.
אבל היה כל כך טוב כוסיות פצצות במיוחד במשאית של הפורום. אהבתי גם את העיצוב של הFFF עם כל האורות האלה היה פצצות.!!

אז ככה אני מת על טייסטו הוא כל כך טוב, אוהב להוריד סטים
אני לא יודע איזה סגנון אני אוהב כי הכל זה אותו דבר בשבילי (האוס טראנס פרוגרסיב אפליפטינג) אני לא מבין כלום אז אולי אני פשוט אכתוב כמה טראקים שאני אוהב ותגיד לי איזה סגנון הם וככה אני אדע מה אני אוהב
אז ככה אני אוהב
members of mayday - 10 in 1 (pvd mix)
mario piu - serendipity (mas mix)
mario lopez - the sound of nature
headstrong - escalator
public domain - operation blade

תודה אנשים ותזכרו
הכי סטייל לגור בתל אביבבבבבבבבבבבבבבב
Dj Moriano
המצעד היה עצמו היה ענק גם בגודל וגם באוירה ובמוזיקה.

הבמה המרכזית היתה על הפנים לפחות המוזיקה, היה גרוע שאפילךו לא רקדתי שיחקתי שש בש וצילמו אותי,

הנה התמונה
http://www.israel-israel-israel.com...de/P9309486.JPG
אני זה בחולצה הלבנה

ENJOY

love 4 ever

luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
הרגע חזרתי.. היה חבל על הזמן..הפסדת אחי! :)
אתה מעדיף ללכת לכינרת על מצעד האהבה? מה אתה דפוווווק? ;)



הרגע חזרתי
באמת חבל שלא יצא לי ללכת למצעד האהבה :(

חבר שלי חזר ל"רגילה" מקורס טייס ונסענו עם כמה בנות לכינרת - למרות שהיה חבל על הזמן בכינרת הייתי מת להיות במצעד האהבה...

נשמע שהיה פצצות - גם חברים שלי שהיו אמרו לי שהיה חבל על הזמן

שמח שנהניתם כולם :)
elad11
quote:
Originally posted by Trance man


כן..הוא שם בהתחלה את
Signum - First Strike
ופתאום באמצע החליף לאיזה
breakbeat track
של
josh wink
שאני לא זוכר את השם שלו ..
איזה דיג'י מאפן..:)

מי זה היה בכלל!?


יכול להיות שזה היה דר. מוטה?
או ווסטבאם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement