|
Armin @ Eau recordpoging setje (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Contact me effe Tim... ik heb in mijn oude dagen veel verzameld en deze heb ik ook wel denk ik. |
|
|
| franzelare |
| fake, slotje, ban!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
[17:51] playing: "Armin Van Buuren - Club Eau The Hague 10-26-2002" .:192kbps|Stereo|405:28:.
550mb :D ik was er bij en was wel een vermakelijk avondje toen, vooral de terugreis he Glan en Jap? :D |
was dat niet die x dat mijn twingo'tje die clio van je ff zn achterkant liet zien? :D |
|
|
| Chicane |
| Dat was met die lompe kangoo bestelbus die ik als vervangende auto had toch :) Met de clio was toen XL @ Eau toch? of was het nou omgedraaid :eek: :conf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
fake, slotje, ban!! |
Lik me poepgat :D |
|
|
| Chicane |
| moet je hem nou nog hebben dan? Heb hem hier liggen voor je |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
moet je hem nou nog hebben dan? Heb hem hier liggen voor je |
Als jij het kan/wil doen is het ook goed, ik heb hem ook, maar heb geen ftp/mogelijkheden hem aan het te doen toekomen buiten op cd branden en sturen om.
Kusje aan Paul? :clown: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
moet je hem nou nog hebben dan? Heb hem hier liggen voor je |
Ja heel graag, :) Heb je ergens plek of denk je dat het de post wordt? :) |
|
|
| Blik |
| volgens mij is Tim z'n account gehackt, maar ff suspenden en kijken wat er mis mee is |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
volgens mij is Tim z'n account gehackt, maar ff suspenden en kijken wat er mis mee is |
Ik stel voor dat we nieuwe moderators moeten kiezen :D |
|
|
| basd |
De laatste geruchten zijn dat Tim wil leren om te draaien als Armin, om zo Amber te verleiden.
Hij heeft het in ieder geval niet ontkend. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
De laatste geruchten zijn dat Tim wil leren om te draaien als Armin, om zo Amber te verleiden.
Hij heeft het in ieder geval niet ontkend. |
Wil je mijn wensen hier niet neerzetten Bassie :D |
|
|
|
|