|
Trancefusion @ Brielpoort - Deinze 16/10
|
View this Thread in Original format
| TOR |
- wat? Trancefusion
- waar? Brielpoort Area, Deinze
- wanneer? 16 oktober
- wie?
DJ Airwave (Bonzai Music)
Dave Lambert (Versuz)
Ramses (Clues, Kinky People)
Araya (Clues at night)
DJ DanE (Trancefusion Contest)
Tim Davis vs. The Mystic Force (Rotationz)
- hoeveel? € 6
- capaciteit? 5000 man
- thema? Egypte
wie van de BeTA's gaat hierheen? voor amper 6 euro vind ik dit een zeer aantrekkelijke affiche. :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als ik met iemand mee zou kunnen rijden wil ik gerust meegaan! |
|
|
| Pumaz |
| Als er nog mee gaan ben ik hiervoor te vinden |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als ik met iemand mee zou kunnen rijden wil ik gerust meegaan! |
makkelijk met de trein te bereiken. via Gent de trein richting Kortrijk. |
|
|
| Zehra |
waar ligt deinze? :o
<- lui |
|
|
| Pumaz |
| Ah tussen Gent en Kortrijk he :p |
|
|
| JediD4M |
*oef tis op ne zaterdag*
misschien ga ik ook wel... |
|
|
| Xilver |
| Jasper, kunt met mij meerijden, kzie da hier ook wel zitten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jasper, kunt met mij meerijden, kzie da hier ook wel zitten. |
Nice, merci! :)
Tha Thug-mobile will be pimpin' da road again yo! :cool: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nice, merci! :)
Tha Thug-mobile will be pimpin' da road again yo! :cool: |
w0rd yo |
|
|
| Wildfir3 |
| ik noem het nickverkrachting! |
|
|
| TOR |
even vermelden dat die €6 de voorverkoopprijs is (tickets te verkrijgen in FNAC). aan de deur is het €8..
ik ga een dezer dagen ff langs bij FNAC... als iedereen hier zeker erbij is welteverstaan. heb geen zin om daar als enige BeTA sfeer te maken, hehe.. |
|
|
|
|