return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עזרה מקצועית
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
חברה יש לי אפשרות לרכוש שולחן משומש ב5000 ש"ח

2*Pioneer CDJ-100s עיניות חדשות בשניהם

Behringer DJX700 שעדיין באחריות יצרן ועם הקופסא המקורית והכל


והכל בתוך מזוודה

אני לא יודע אם להשקיע או לא..
oDrori
אם אתה מוותר תקשר אותי למוכר :)
MASTERsplinter
אני לא יודע אם זה שווה..
אין לי שמץ..
markfeldman
quote:
אם אתה מוותר תקשר אותי למוכר


עכשיו הוא בחיים לא יוותר...
YuVaL
אחי
5000 שקל לזוג פיונרים משומשים זה ממש לא שווה כי זה כמעט המכיר ריטייל של זוג דנדשים.....

והמיקסר, בחיים אבל בחיים שלך אל תתקרב אליו
גועל נפש..... יש לי אותו, שמע לי
אל תקנה
oDrori
5000 שקל זה פתח למיקוח :) תגיד לו שיוותר על המיקסר וייתן לך את שניהם ב- 3500
Huge-A
עצה שלי
תקנה חדש יותר טוב לך ... וככה יהיה לך רוגע וטוב על הלב ;)
idanhakia
פיוניר חדש עולה אצל פאנקי פיש
2300 שקל
כן כן פאנקי פיש התחילו למכור ציוד ...

4600 זוג פיונירים
עדיף לך להשקיע עוד איזה 1500 + באיזה מיקסר נורמלי
וזהו בעיקרון ...
djGoosh
לדעתי זה לא שווה

קודם כל , אם העיניות חדשות בקומפקטים זה אומר שמישהו קרע להם את האמא
כמה זמן היה לו את המכשירים לפני?

את המיקסר אני מאוד לא אוהב , אולי הוא נראה טוב אבל זהו
הקרוספיידרים שלו מאוד לא נוחים
האפקטים גם לא נוחים

אני זוכר שקניתי את הקומפקטים שלי ב1800 ליחידה

ככה שאם הבנאדם מוכר משומש הוא צריך להוריד את המחיר משמעותית
אתה גם יכול להסתכל מאחורה על תאריך הייצור של הקומפקטים
שלי לדוגמא
מאי 2002
MASTERsplinter
איפה קנית ב1800?
חדש?

נראה לי גם שאני אוותר..
אני אקנה חדש..
יצא לי אותו מפרט ב8000
הכל חדש כולל קייס..
הקייס המזדיין הזה זה 1300 שקל

djGoosh
ב
pro touch
פתח תקווה
אבל לא נראה לי שהם יארגנו לך כזה מחיר
הבנתי שהמחירים שלהם עלו

ואם אתה עושה קייס רק בג.מ אריזות
ותעשה עם חיווט
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by djGoosh ואם אתה עושה קייס רק בג.מ אריזות
ותעשה עם חיווט


איפה זה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement