|
עזרה מקצועית
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
חברה יש לי אפשרות לרכוש שולחן משומש ב5000 ש"ח
2*Pioneer CDJ-100s עיניות חדשות בשניהם
Behringer DJX700 שעדיין באחריות יצרן ועם הקופסא המקורית והכל
והכל בתוך מזוודה
אני לא יודע אם להשקיע או לא.. |
|
|
| oDrori |
| אם אתה מוותר תקשר אותי למוכר :) |
|
|
| MASTERsplinter |
אני לא יודע אם זה שווה..
אין לי שמץ.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אם אתה מוותר תקשר אותי למוכר |
עכשיו הוא בחיים לא יוותר... |
|
|
| YuVaL |
אחי
5000 שקל לזוג פיונרים משומשים זה ממש לא שווה כי זה כמעט המכיר ריטייל של זוג דנדשים.....
והמיקסר, בחיים אבל בחיים שלך אל תתקרב אליו
גועל נפש..... יש לי אותו, שמע לי
אל תקנה |
|
|
| oDrori |
| 5000 שקל זה פתח למיקוח :) תגיד לו שיוותר על המיקסר וייתן לך את שניהם ב- 3500 |
|
|
| Huge-A |
עצה שלי
תקנה חדש יותר טוב לך ... וככה יהיה לך רוגע וטוב על הלב ;) |
|
|
| idanhakia |
פיוניר חדש עולה אצל פאנקי פיש
2300 שקל
כן כן פאנקי פיש התחילו למכור ציוד ...
4600 זוג פיונירים
עדיף לך להשקיע עוד איזה 1500 + באיזה מיקסר נורמלי
וזהו בעיקרון ... |
|
|
| djGoosh |
לדעתי זה לא שווה
קודם כל , אם העיניות חדשות בקומפקטים זה אומר שמישהו קרע להם את האמא
כמה זמן היה לו את המכשירים לפני?
את המיקסר אני מאוד לא אוהב , אולי הוא נראה טוב אבל זהו
הקרוספיידרים שלו מאוד לא נוחים
האפקטים גם לא נוחים
אני זוכר שקניתי את הקומפקטים שלי ב1800 ליחידה
ככה שאם הבנאדם מוכר משומש הוא צריך להוריד את המחיר משמעותית
אתה גם יכול להסתכל מאחורה על תאריך הייצור של הקומפקטים
שלי לדוגמא
מאי 2002 |
|
|
| MASTERsplinter |
איפה קנית ב1800?
חדש?
נראה לי גם שאני אוותר..
אני אקנה חדש..
יצא לי אותו מפרט ב8000
הכל חדש כולל קייס..
הקייס המזדיין הזה זה 1300 שקל |
|
|
| djGoosh |
ב
pro touch
פתח תקווה
אבל לא נראה לי שהם יארגנו לך כזה מחיר
הבנתי שהמחירים שלהם עלו
ואם אתה עושה קייס רק בג.מ אריזות
ותעשה עם חיווט |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by djGoosh ואם אתה עושה קייס רק בג.מ אריזות
ותעשה עם חיווט |
איפה זה? |
|
|
|
|