return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי לרבעוש
View this Thread in Original format
YoraY
כן כן אחרי שנים שלא רשמתי פה משו (מאז ה 8.8...) חזרתי רק שו"שים וגם זה בקושי ולא הספקתי לקרוא כלום וגם עכשיו אני לא אתחיל בכלל...


הטירונות חולפת לה.. אני עושה להם קצת בעיות בלה בלה אבל הכל יהיה בסדר



קיצר בקיצר אני רואה יש פה פול דנדשים - אני מברך את כולם על התגייסותם לקהילה
:>
Hell_Copter
איפה אתה משרת?
אתה לא היחיד שחוזר שו"שים אתה יודע... למרות שבזמן האחרון אני בבית המון!! :D

קיצר... שמח בשבילך שחזרת הביתה רבעוש... רבעוש זה אומר חיים יותר בריאים!! :D
YoraY
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איפה אתה משרת?
אתה לא היחיד שחוזר שו"שים אתה יודע... למרות שבזמן האחרון אני בבית המון!! :D

קיצר... שמח בשבילך שחזרת הביתה רבעוש... רבעוש זה אומר חיים יותר בריאים!! :D






בנתיים עודני בטירונות עוד שבועיים מסיים עם זה

ואני תקוע בחור הכי גדול בארץ


שבטה הגדולה!!!!





שבטה... כי הגהנום בשיפוצים
Hell_Copter
אתה בתותחנים?
תפרט בדיוק איפה אתה אחי...
YoraY
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה בתותחנים?
תפרט בדיוק איפה אתה אחי...



אני מסופח לשם בגלל שאני קשר"ג..
קצין קשר גדודים יעודי..

ו.. זהו זו טירונות 03 קקיית למדי

אני נאלץ כל היום להוציא פטורים כי כואב לי בגללהם הקופים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YoraY
אני מסופח לשם בגלל שאני קשר"ג..
קצין קשר גדודים יעודי..

ו.. זהו זו טירונות 03 קקיית למדי

אני נאלץ כל היום להוציא פטורים כי כואב לי בגללהם הקופים


אז תגיד חיובי...

כולה טירונות 03... מה אתה לוקח כזה קשה? ;)
אל תדאג דוד... יהיה בסדר...
חכה תגיע לקורס קצינים :D
KrazyDJs
ברוך השב אח
Sniper
ברוך השב אחי
שיהיה בהצלחה, קשר - זה חרא!!!
אבל שוב שיהיה בהצלחה
DjChook
tikshuv
markfeldman
quote:
חכה תגיע לקורס קצינים


אשכרה...

השלמת הקצינים הכי קשה בצה"ל !

Huge-A
קשר"ג אהה 4 חודש קורס קצינים ועוד חודשיים השלמה של המקצוע..
תאמין לי הם סובלים הקשר"גים האלו ... חופשי משגעים אותם בעיקר על תקלות מזדיינות ...
הספיק לי להיות סמב"ץ ולראות את הקשר"ג שלנו כל שנייה ..

"סססס...סססס.. סנלה סנלה מי בודק ??.. רות עבור.."
Sniper
Huge-e

תקן אותי אם אני טועה אבל אני חושב
שהשלמת קק"צ תקשוב קצת יותר ארוכה מחודשיים..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement