return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Innercity 2004 :: Welcome To Las Vegas
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever




Ska man dit i år igen kanske... var fan nästan för stort event,
eller snarare för mycket folk men fan så ballt de va !
Ingen lina än men den lär väl bli fet som vanligt !

Datum: 2004-12-18
Tid: 21:00 - 07:00
Pris: € 52,25 + förköpsavgift.



I år kör dom med Las Vegas tema... kan bli coolt !


http://innercity.id-t.com/innercity2004


Main

Erick Morillo
Marco V
Ferry Corsten
Lucien Foort
Billy Nasty
Marcus & Faro

Release Yourself

Roger Sanchez
Josh Wink
Carl Kennedy
Tom de Neef
Lisa Pure live

Q

DHHD Live: ( Luna & Trilok & Chiren)
Dana
DJ Promo
The Prophet
Technoboy
DJ Ghost
Mark EG
Yves de Ruyter
Alpha Twins

Reactor

Miss Kitten
Michel de Hey
Chris Liebing
Monika Kruse
Carlos Rios & Vincent de wit live
Vin-Ill

Yooshi

Deep Dish
Max Graham
Nic Fanciulli
Redanka

Trance

Gabriel & Dresden
RANK 1dj set
Tall Paul
Blank and Jones
Cor Fijneman
Jochen Miller

4N

Chuckie
Real el Canario
Wix
The Partysquad
Christian Aron
Madskillz
Jeremaine S

Ex Porn Star

David Guetta
Brian S
Real el Canario
Randy G Blomstar
Wiebthroat
Zubrovka
RebeL9
de borde fixa ett New Orleanstema med voodoo-dockor, shamaner och allehanda spådomar =)
det hade varit ballt.
ScuL
Las Vegas? skumt.. hade inte valt det faktiskt men ID&T är konstig ibland

kan inte riktig tänka mig hur musikstilerna passar in här
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
Las Vegas? skumt.. hade inte valt det faktiskt men ID&T är konstig ibland

kan inte riktig tänka mig hur musikstilerna passar in här

Det är ju inte så att temat ska passa in till musiken, det är ju mer ett visuellt tema... som när de va Ryskt tema.
Med Las Vegas temat kan dom väl sparka in massa strippor kanske, har lite casino style och massor med blinkande lampor... kan bli häftigt med massa stagenamn å DJ namn i värsta Las Vegas-ljus style...
Sen att ID&T är lite konstiga ibland (ofta) håller jag med om :)

http://innercity.id-t.com/innercity2002
Laszlo
hmmm...kanske detta vore något om kryssningslinan inte faller mig i smaken....
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är ju inte så att temat ska passa in till musiken, det är ju mer ett visuellt tema... som när de va Ryskt tema.


mjo du har delvis rätt men man märkte förra året att det fanns många producenter som skrev låtar speciellt för detta evenemang i Brasilienskt stil! .. kan inte riktigt tänka mig en stil som skulle passa till Vegas
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
mjo du har delvis rätt men man märkte förra året att det fanns många producenter som skrev låtar speciellt för detta evenemang i Brasilienskt stil! .. kan inte riktigt tänka mig en stil som skulle passa till Vegas


Jag skulle inte bli förvånad om Gabriel & Dresden tog och mixade om någon gammal Elvis-låt.
Versace
när släpps line-upen?
ScuL
det är okänt..
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag skulle inte bli förvånad om Gabriel & Dresden tog och mixade om någon gammal Elvis-låt.

hah ja det är mycket möjligt :toothless

eXton
hehe, ja temat låter ju minst sagt lite skumt. Jag var dock där för 2 månader sen och dom hade faktiskt riktigt schyssta klubbar med bra musik där, trots allt. Annars är det väl som ni säger massor av pengar, lampor o strippor som hade passat bra in på temat.. och så ett par tusen enarmade banditer....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement