|
מזל טוב ירון!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלהם!!!
יום הולדת 20 לפנים אה :)
שיהיה לך רק בהצלחה בהכל ועד 312 שנות הוללות :D
למי שלא יודע מי זה ירון... אז זה
SmokeMachine |
|
|
| MasterP |
וואי מזל טוב אחי!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:clown:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
עד 120
BPM
;) |
|
|
| FederalBI |
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
:-)
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| princess cc |
| מזלללללללללללל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| fusi |
ירון זה גם אני, אבל אני איזה 6 שנים מעל הבחור המדובר. והרי רק בגלל שמו היפה כבר מגיע לו מזל טוב, והרבה
:happy2: :wtf:
happy go luckyyyyyyyyyyyyyyy :eyes: :haha: |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by FederalBI
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
:-)
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
|
| Segev |
מזל טוב אח שלי עד 120!!!
MNS
הביאו אחלה שיחרור לכבודך היום ;) |
|
|
| Huge-A |
המון המון המון מזל טוב גבר
כמובן אתה עכשיו מתחיל עוד עשור חדש ומסיים עשור שני.
מה שטוב זה שאתה גם חוגג בחג הסוכות שעל החג הזה נאמר ..
"ושמחת בחגך והיית אח שמייח.."
יאללה תן להם בעניבה !!! |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב דוד..עד 120... |
|
|
|
|