|
Clubs in Dortmund
|
View this Thread in Original format
| Sunshine79 |
Hallo everyone!
Sorry to interrupt your post whoring but I need a favor. 
I will be in Dortmund from 01.11.04 - 04.11.04 and I would like to know if anyone can recommend a good club to go to? I realize that this is during the week and not a great party time. My friend and I are just looking to hear some EDM. The genre is not important as long as it isn't hardcore.
Also, it's his first time in Europe so anything will do, really. We just need some names.
Suggestions?
thanks in advance!
:p
-Sunshine |
|
|
| MYSTERO |
| quote: | Originally posted by Sunshine79
danke! | die von zuhouse haben zwei locations, einmal den zuHouse Club und das sixx.pm, da legen eigentlich oft gute leute auf und vom puplikum her ist es auch ok. |
|
|
| Alex-F |
There's nothing much happening on those days :( I suggest u try an come a day earlier as Laurant Garnier is playing at Mudia Art in Essen which is not far from Dortmund, only 25 minutes by train if u don't have a car.
Otherwise u might want to take a look at www.bakuda.de, they sometimes have a mid week session or something ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Danke schon for deinem hilfe :D .
Ich bin einen Hollandische und ich habe seit diesem Wochenende einem Zimmer in Witten, nach Dortmund. Sind da noch mehr clubs in den Area (zum beispiel in Bochum wo Stiffmeister seinen records sollte spinnen nachsten Wochenende)?!
Vielen Dank und Entschuldigung fur das verruckt slechte Deutsch ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Update
Bakuda: Cool aber leer :( .
Prisma: Supah :disbelief
Nightrooms: Supah :disbelief |
|
|
| MYSTERO |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Prisma: Supah :disbelief
| :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Prisma: Supah :disbelief
Nightrooms: Supah :disbelief |
LOL!das sind die ALLERLETZEN prollo schuppen!!! |
|
|
| Bloodflower |
| ROFL!!!!!!!!! :toothless :stongue: |
|
|
| kolkiewolkie |
Können Sie mich vielleicht erklären was das Problem ist? Ich habe viel spaB gehat (in den Niederlanden habe ich nicht noch solch ein Club angetroffen). Und was ist 'Prolle'?
(Enschuldigung für meinen slechten Deutschen) |
|
|
| disco stu |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Können Sie mich vielleicht erklären was das Problem ist? Ich habe viel spaB gehat (in den Niederlanden habe ich nicht noch solch ein Club angetroffen). Und was ist 'Prolle'?
(Enschuldigung für meinen slechten Deutschen) |
I will try it in Englisch
It is a club where all the "Put your hands up in the air" folks are celebrating their partys. Mostly you will see there a lot of Men with a shaved head an many muscles and without a shirt, dancing around and they sweat a lot.
-----------------------
jaja ich weiß die schönen vorurteile |
|
|
|
|