return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Docklands 13 OKT
View this Thread in Original format
Gaby
Veltic Boots
Docklands 13 okt. 22:00-08:00

Live:
Percy X (UK)
Motorader (UK)

Dj line-up:
Cari Lekebusch (SWE)
Abi Lönnberg (SWE)
David Rousix (SWE)

Daniel Volt (SWE)
Anders Braun (SWE)

Adress: Kvarnholmsvägen 39
buss 53 från Slussen
Inträde: 180 kr
Ålder. 18 år

DOCKLANDS 13 OKT 22:00-08:00 BE THERE!!!

Cari Lekebusch är super!!! Här ska det dansas!!!
NordLight
Sounds nice.

Djävligt coolt att Etnica kommer till Stockholm igen.
De var ju några år sen de var här sist. Hoppas att de inte trycker i sig lika mycket svampar den här gången. Ena killen kunde inte ens stå upp längre :D

Greetz
NordLight
303
quote:
Originally posted by Gaby
Cari Lekebusch är super!!! Här ska det dansas!!! [/B]


kan inte göra annat än at hålla med :D
Gaby
Hoppas att ingen har glömt det här!!
Aendy
Nädå... lungt, kommer vara där. Inga matcher i helgen!
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
Cari Lekebusch är super!!! Här ska det dansas!!!


Det kan man lugnt säga.....Fan vill oxå vara med på detta......
Aendy
quote:
Originally posted by Gaby


Cari Lekebusch är super!!! Här ska det dansas!!!


Sorry, men jag var inte impad av Cari och resten av grabbarna i KGB. Däremot tyckte jag att Soma gänget med engelsmännen var riktigt elakt sköna.

(Kalla fakta: 3h 13min 56sek non-stop dans ger:
* en snittpuls på 136 slag/min
* en uppskattad förbränning av 1774 Kcal varav ca 55% är fettförbränning
* en utmärkt aerob träning
* och en skön natt
Jag är inte yrkes-skadad, jag lovar ;) )
reveal
nä, bara studie-skadad :D
Gaby
quote:
Originally posted by Aendy


Sorry, men jag var inte impad av Cari och resten av grabbarna i KGB. Däremot tyckte jag att Soma gänget med engelsmännen var riktigt elakt sköna.


Va synd... vad var det för fel?
Men annars då? Var festen bra?

JAg dök aldrig upp där eftersom jag var på en annan fest som rockade fett!!! Var det nån annan som var på Rollans kalas där ute nånstans?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement