|
Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
aha då klippte ut den år en mp3 med Sander och använde den i mixen? |
Så kan man också se på det.
Merparten är vinyl, resten CD... |
|
|
| CJ InterCity |
lyssnar nu.... lite sterby stil i det hela ;)
vilken låt är det vid 38 minuter? den är klart skönaste låten i hela mixen. men jag känner inte igen mig på tracklisten :toothless
EDIT: du har PM |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Så kan man också se på det.
|
är det förresten tillåtet att göra så? :Q
har för mig att det fanns vissa labels som ställde sig negativt till det. |
|
|
| montana |
| nej det är inte tillåtet att ta en låt från ett set eller en mp3:a som du har laddat ner och du inte betalat för och lägga den i ett eget set som man lägger upp för nerladdning eller ha som promo cd eller spela ute i en klubb. om sander ser detta kan han bli sur och tvinga dig att ta ner settet eller värre grejer. ett fall där detta har hänt på ta är detta http://www2.tranceaddict.com/forums...0220&forumid=73 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by montana
nej det är inte tillåtet att ta en låt från ett set eller en mp3:a som du har laddat ner och du inte betalat för och lägga den i ett eget set som man lägger upp för nerladdning eller ha som promo cd eller spela ute i en klubb. om sander ser detta kan han bli sur och tvinga dig att ta ner settet eller värre grejer. ett fall där detta har hänt på ta är detta http://www2.tranceaddict.com/forums...0220&forumid=73 |
Men risken för att nån annan än lite SWETAs ser detta är minimal :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by montana
nej det är inte tillåtet att ta en låt från ett set eller en mp3:a som du har laddat ner och du inte betalat för och lägga den i ett eget set som man lägger upp för nerladdning eller ha som promo cd eller spela ute i en klubb. om sander ser detta kan han bli sur och tvinga dig att ta ner settet eller värre grejer. ett fall där detta har hänt på ta är detta http://www2.tranceaddict.com/forums...0220&forumid=73 |
Hoppsan sa - bäst att se upp i framtiden då....tack för att ni påpekade.
CJ: Låten vid 38 min är "Bongolovers - Salida del Sol". |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
CJ: Låten vid 38 min är "Bongolovers - Salida del Sol". |
tackar tackar! :tongue2 |
|
|
| dj_hysterix |
| Grymt bra mix! lyssnar på den varje dag :D :crazy: |
|
|
| mr_fisken |
Riktigt bra laszlo.
Gillar feel the vibes i början och lee cabreras voodoo love. Dock finns det mycket bättre mixar på Conjestion - Conjestion (tror det är den jag syftar på) men väldigt bra annars. :tummeupp: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Dock finns det mycket bättre mixar på Conjestion - Conjestion (tror det är den jag syftar på) |
jao det är inte lätt o veta :toothless |
|
|
| Kaveh |
Har tokfastnat för S.U.M.O. - Supra Sumo (Supra Bounce) nu. Vilken skön låt alltså! Och att de är svenskar visste jag inte förrän för nån vecka sen. Konstigt att så skillade producenter inte får mer uppmärksamhet, eller det kanske de får? =)
Även Bongolovers-låten va grym :] Och de flesta andra ;) |
|
|
| Amnezia |
| laddar ner nu.....:) tracklisten såg lovande ut...=) |
|
|
|
|