return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[04-12-2004] Thunderdome 2004 - Jaarbeurs, Utrecht
View this Thread in Original format
jp
Prijs: 45,25 Euro
Line-up:

ZAAL 1:

Sceletor
Korsakoff
The DJ Producer vs. Manu le Malin
Ophidian
DJ Paul
Unexist
Catscan [Live]
Vince
Promo
The Visitor
Outblast

ZAAL 2:

Manga vs. T-Man
Miro
Dano
105 Kilo Maarten feat. Deimos
Angels of Darkness [Live]
DJ Baas vs. Xcess
Placid K
Buzz Fuzz
The Rapist vs. Lenny Dee
Smurf
dj_spare
2 zalen maar? dacht dat het een soort TE was alleen dan de E 1 letter minder dan E... en meer zalen
jp
Thunderdome is altijd maar 2 of 3 zalen geweest: oldschool/newschool, hardcore en eventueel terror

Er staan nogal wat onbekende namen op de line-up dus is het misschien interessant om er naartoe te gaan. Beter als Thunderdome a Decade zal het wel nooit meer worden...

Wat me vooral tegenstaat zijn die nepgabbers van tegenwoordig, maar dat is een kwestie van negeren

Dance Valley Winter is overigens op dezelfde dag
nwopper
Dat wordt Dance Valley Winter Edition!

:happy2:

En Innercity daarna :whip:

En misschien TE om het af te leren..:D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by jp

Wat me vooral tegenstaat zijn die nepgabbers van tegenwoordig, maar dat is een kwestie van negeren

Die zijn er toch al jaren? En ik zou me meer ergeren aan eventuele wazi's en andere kansloze stakkers...
nwopper
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Die zijn er toch al jaren? En ik zou me meer ergeren aan eventuele wazi's en andere kansloze stakkers...

Vind ik ook! Lopen ze stoer te doen in hun Lonsdale....beetje hitlergroetjes rond te wuiven... Ze weten niet eens waar ze over praten, laat staan wat ze doen...

Lonsdale is een boxmerk gecreerd door mensen met een zwarte huidskleur.....

:conf:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by nwopper
Vind ik ook! Lopen ze stoer te doen in hun Lonsdale....beetje hitlergroetjes rond te wuiven... Ze weten niet eens waar ze over praten, laat staan wat ze doen...

Dat is ook wel een beetje kortzichtig. Lopen ook zat gastjes rond in Lonsdale die zich niet zo gedragen...
Optimus
Ik heb ook Lonsdale:p

moogwai
quote:
Originally posted by Optimus

zegt ook genoeg :p
New Wave
quote:
Originally posted by nwopper

Achman!!! Bull. Lonsdale is van ons! geen enkele groep mag die kleding dragen, wij nieuwe hardstyle/hardcore hooligans mogen dit alleen dragen. De rest is fake!!! LoNsDaLe FoReVeR!!!!

DjRV
quote:
Originally posted by Optimus

tering,hoe strak stond je hier?:D
Optimus
het grappige is dat ik juist volkomen nuchter was:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement