|
Tunes met piano
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
great news: vriendin van me (non-beta) toont interesse voor trance & progressive... kweet dat ze heel veel houdt van piano... dus dacht ik: mss eens een cdke schrijven met goeie trance & progressive plaatjes met piano. ff heel snel mijn lijstje bekeken en deze heb ik er teruggevonden:
Echano - Nothing Left To Live For (Bren-F pres. Force 10 Remix)
Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
nie veel eh? :toothless kortom: help! :) |
|
|
| Pumaz |
Dutch Force - Deadline
Scott Bond vs Solar Stone - Naked angel
Robert Miles - Children |
|
|
| FredNova |
eerste wat in me opkomt = The Mackenzie - Arpegia (Arpegia)
ook nog: Intimo - Retention, Ion - Tructure, Moby - Hymn, ... |
|
|
| Real |
Jump The Next Train (Slow Train Remix) :eyespop: :eyespop:
Ruff Driverz - Dreaming (Percussion Remix of Lange Remix) (is eigenlijk ukelele ofzo maar klinkt wel piano-achtig :D ) |
|
|
| CygnusX |
Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Remix)
Pervading Call - Destiny (Ace's Delight Instrumental Mix)
Ace Da Brain - Tales Of Dusk And Dawn (Ace's Delight Sunrise Mix)
:D |
|
|
| dj Zevan |
Indoctrinate - Feeling You
L-Vee - Higher of Tears |
|
|
| Pumaz |
| Armin Van Buuren - Burned with desire |
|
|
| FredNova |
| kijk ook eens op de cdtjes: Heaven 1, Heaven 2 en Angels |
|
|
| Pumaz |
| Sasha & Maria - Be as one (zalige intro) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Sasha & Maria - Be as one (zalige intro) |
idd! overheerlijk! :crazy:
bedankt voor de tips! :) |
|
|
| Freezel |
| Armin van Buuren - Communication Part 2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Indoctrinate - Feeling You
|
Absoluut!!! :eyes:
Ook nog:
Corderoy: Sweetest dreams (Original)
Pinkbox Special: Nice guys finish last
Velvet Girl: Promise U heaven (vocal mix)
M.I.K.E.: Someone somwhere
Way Out West: Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
Catapila: Void (Mr Sam's the heart of trance remix)
Om er een paar te noemen... |
|
|
|
|