|
אביזרים מגניבים למסיבות שוות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
אני אהיה גם במסיבה עם אוקנפולד וגם בזו עם ואן דייק ועם ציוד מלא אז לא יהיה לך קשה למצוא אותי. תבוא אמור שלום
:D
אם יש לך מסנג'ר או איי.סי.קיו תביא לי אותם ואני אוסיף אותך שם. את שלי אתה יכול למצוא בפרופיל פה |
|
|
| DJ Alex E. |
סחטן על התרד וסחטיין על ההשקעה!משהו מטורף התמונות האלה
איך עשית את כל החוטים האלה?אני בקושי מבין בכלל מה זה חחח שלא לדבר על איך עושים דבר כזה |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
סחטן על התרד וסחטיין על ההשקעה!משהו מטורף התמונות האלה
איך עשית את כל החוטים האלה?אני בקושי מבין בכלל מה זה חחח שלא לדבר על איך עושים דבר כזה |
סיפור ארוך וממש לא מתאים לפוסט אחד. אני יכול אפילו לכתוב ספר בנושא, ומי יודע אולי אני אעשה זאת כשאגדל
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
סיפור ארוך וממש לא מתאים לפוסט אחד. אני יכול אפילו לכתוב ספר בנושא, ומי יודע אולי אני אעשה זאת כשאגדל
:rolleyes: |
רגע החולצות עם המנורות קנויות או הכנה עצמית? |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by Shahar
רגע החולצות עם המנורות קנויות או הכנה עצמית? |
("שאלה כללית מידיי (יש לנו כמה "חולצות עם מנורות
NEXT! :happy2: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
("שאלה כללית מידיי (יש לנו כמה "חולצות עם מנורות
NEXT! :happy2: |
וחלק מהן הכנת לבד? |
|
|
| Huge-A |
שחר תראה את כל הגלריות שלנו ..
תגיע לאומן שפול וואן דייק ינגן..
אנחנו נדאג לעשות לך בוחן פתע!!! :disbelief
סגרנו ? :D |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by Shahar
וחלק מהן הכנת לבד? |
רובן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
רובן |
וואי קטלני...
יש מצב תמסביר איך?
נראה לי הרבה פה רוצים לדעת |
|
|
| Dr.SuS |
בטכלס זה פשוט אבל שעושים את זה זה מסובך לאלה
יש הרבה מרכיבים וצריך גם להבין קצת אלקטרוניקה בשביל לעשות את זה טיפה יותר מפשוט
אני אישית לא גורו גדול באופטיקה, אני בטוח שיש פה 2 שעוברים אותי בטוח אני יותר מתעסק עם סטיקלייטים כי אני מקבל אותם חינם אז לפחות מוצא להם שימוש
הרעיון המרכזי של אופטיקה זה לדים (מנורות קטנות שעובדות על בטריה 1.5 וולט
שמחוברות לצינור פלסטיק שקוף משני הצדדים ולפעמים גם בתוכו אם רוצים יותר אור או שהצינור ארוך
זהו, אחר כך מה שנשאר זה רק לבנות את הקונסטרוקציה של החולצה עם הצינורות עליהם, למצא מקום לבטרייה
רוב הפעמים זו הנדסה רצינית ולא קלה, אבל שווה את המאמץ
לד כחול לוקח יותר מ1.5 וולט אז בדרך כלל משתמשים בה פחות, או לפחות ככה זה במחשב
אני מתעסק בזה יותר במחשב "twicking" שמה זה עובד ככה...
הקטע היותר מעמיק זה הדמיון ומה אתה עושה איתו ברגע שאתה יודע להתעסק עם הדברים הקטנים
בטכלס כמו שפוזי אמר אפשר לכתוב על זה ספר בקלות כי יש הרבה מרכיבים שאפשר להוסיף ושצריך להוסיף לפעמים בשביל שזה יעבוד טוב
זהו מכאן זה רק יצירתיות יתר דמיון וזמן.... |
|
|
| Dr.SuS |
מישהו יכול להגיד לי איך אני משנה את ה
Tranceaddict
שלי מתחת לשם למשהו אחר כמו שכמה חברה עשו כאן? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
מישהו יכול להגיד לי איך אני משנה את ה
Tranceaddict
שלי מתחת לשם למשהו אחר כמו שכמה חברה עשו כאן? |
OFFTOP:
תצבור 800 פוסטים וגם תוכל לשנות בקלות... :) |
|
|
|
|