return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אביזרים מגניבים למסיבות שוות (pg. 2)
View this Thread in Original format
fusi
אני אהיה גם במסיבה עם אוקנפולד וגם בזו עם ואן דייק ועם ציוד מלא אז לא יהיה לך קשה למצוא אותי. תבוא אמור שלום
:D

אם יש לך מסנג'ר או איי.סי.קיו תביא לי אותם ואני אוסיף אותך שם. את שלי אתה יכול למצוא בפרופיל פה
DJ Alex E.
סחטן על התרד וסחטיין על ההשקעה!משהו מטורף התמונות האלה
איך עשית את כל החוטים האלה?אני בקושי מבין בכלל מה זה חחח שלא לדבר על איך עושים דבר כזה
fusi
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
סחטן על התרד וסחטיין על ההשקעה!משהו מטורף התמונות האלה
איך עשית את כל החוטים האלה?אני בקושי מבין בכלל מה זה חחח שלא לדבר על איך עושים דבר כזה

סיפור ארוך וממש לא מתאים לפוסט אחד. אני יכול אפילו לכתוב ספר בנושא, ומי יודע אולי אני אעשה זאת כשאגדל
:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
סיפור ארוך וממש לא מתאים לפוסט אחד. אני יכול אפילו לכתוב ספר בנושא, ומי יודע אולי אני אעשה זאת כשאגדל
:rolleyes:


רגע החולצות עם המנורות קנויות או הכנה עצמית?
fusi
quote:
Originally posted by Shahar
רגע החולצות עם המנורות קנויות או הכנה עצמית?


("שאלה כללית מידיי (יש לנו כמה "חולצות עם מנורות


NEXT! :happy2:
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
("שאלה כללית מידיי (יש לנו כמה "חולצות עם מנורות


NEXT! :happy2:


וחלק מהן הכנת לבד?
Huge-A
שחר תראה את כל הגלריות שלנו ..
תגיע לאומן שפול וואן דייק ינגן..
אנחנו נדאג לעשות לך בוחן פתע!!! :disbelief

סגרנו ? :D
fusi
quote:
Originally posted by Shahar
וחלק מהן הכנת לבד?

רובן
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
רובן


וואי קטלני...
יש מצב תמסביר איך?
נראה לי הרבה פה רוצים לדעת
Dr.SuS
בטכלס זה פשוט אבל שעושים את זה זה מסובך לאלה
יש הרבה מרכיבים וצריך גם להבין קצת אלקטרוניקה בשביל לעשות את זה טיפה יותר מפשוט
אני אישית לא גורו גדול באופטיקה, אני בטוח שיש פה 2 שעוברים אותי בטוח אני יותר מתעסק עם סטיקלייטים כי אני מקבל אותם חינם אז לפחות מוצא להם שימוש
הרעיון המרכזי של אופטיקה זה לדים (מנורות קטנות שעובדות על בטריה 1.5 וולט
שמחוברות לצינור פלסטיק שקוף משני הצדדים ולפעמים גם בתוכו אם רוצים יותר אור או שהצינור ארוך
זהו, אחר כך מה שנשאר זה רק לבנות את הקונסטרוקציה של החולצה עם הצינורות עליהם, למצא מקום לבטרייה
רוב הפעמים זו הנדסה רצינית ולא קלה, אבל שווה את המאמץ
לד כחול לוקח יותר מ1.5 וולט אז בדרך כלל משתמשים בה פחות, או לפחות ככה זה במחשב
אני מתעסק בזה יותר במחשב "twicking" שמה זה עובד ככה...
הקטע היותר מעמיק זה הדמיון ומה אתה עושה איתו ברגע שאתה יודע להתעסק עם הדברים הקטנים
בטכלס כמו שפוזי אמר אפשר לכתוב על זה ספר בקלות כי יש הרבה מרכיבים שאפשר להוסיף ושצריך להוסיף לפעמים בשביל שזה יעבוד טוב
זהו מכאן זה רק יצירתיות יתר דמיון וזמן....

Dr.SuS
מישהו יכול להגיד לי איך אני משנה את ה
Tranceaddict
שלי מתחת לשם למשהו אחר כמו שכמה חברה עשו כאן?
taltul
quote:
Originally posted by Dr.SuS
מישהו יכול להגיד לי איך אני משנה את ה
Tranceaddict
שלי מתחת לשם למשהו אחר כמו שכמה חברה עשו כאן?

OFFTOP:
תצבור 800 פוסטים וגם תוכל לשנות בקלות... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement