return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Ftp מישהוא יכול להסביר לי קצת על
View this Thread in Original format
luckystrike
מה כולם מתלהבים מהאפטיפי הזה???

זה באמת טוב כל כך לשירים וכאלה?
הורדתי את
CUTE FTP

ועדיין אין לי מושג איך להשתמש בזה - מישהוא יכול לעזור לי עם הקטע הזה?

:)
Dj-2TaLL
כן אחי, מה אתה צריך לדעת?
luckystrike
איך משתמשים בזה?
DJ-Energy
אח שלי
שלח לי הודעה באיי סיי קיו או במסן

אני יסביר לך זה פשוט לאללה
ripcurl
שמע אחי, אנשים מתלהבים מזה כי כשיש לך את התוכנה ואת ה
ftp
להתחבר אליו זה מצויין

ftp
זה כמו דיירקט אחד גדול, אתה בעצם מתחבר לשרת שמישהו הקים ואתה יכול להוריד את כל מה שהוא שם לך שם

אני אישים הייתי ממליץ לך להוריד תוכנה יותר פשוטה מcute ftp
תנסה את
ftp explorer שאפשר להשיג ב www.download.com

אם אתה צריך עוד עזרה שלך לי pm
או לאי סי קיו
17003217
:D
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
שמע אחי, אנשים מתלהבים מזה כי כשיש לך את התוכנה ואת ה
ftp
להתחבר אליו זה מצויין

ftp
זה כמו דיירקט אחד גדול, אתה בעצם מתחבר לשרת שמישהו הקים ואתה יכול להוריד את כל מה שהוא שם לך שם

אני אישים הייתי ממליץ לך להוריד תוכנה יותר פשוטה מcute ftp
תנסה את
ftp explorer שאפשר להשיג ב www.download.com

אם אתה צריך עוד עזרה שלך לי pm
או לאי סי קיו
17003217
:D


תודה אח שלי!!!
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement