|
Bubb Rubb => Hilarisch! :-)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
^ :haha: :haha: :haha: :haha:
"It's like an alarmclock!" |
|
|
| Dj LPG |
LOL @ liedje :p
De mensen vervelen hun tegenwoordig duidelijk ze, overal duiken van die dingen op:D Doet mij btw op een of andere manier denken aan in de gloria waar dienen enen aan nen onzichtbaren draad vasthing :stongue: |
|
|
| Pumaz |
Eigenlijk vond ik het ni grappig :p
Maar ik ben slecht gezind vandaag dus misschien ligt het daar aan :clown: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
LOL @ liedje :p
De mensen vervelen hun tegenwoordig duidelijk ze, overal duiken van die dingen op:D Doet mij btw op een of andere manier denken aan in de gloria waar dienen enen aan nen onzichtbaren draad vasthing :stongue: |
den draad, omg da was hilarisch :d |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
den draad, omg da was hilarisch :d |
correctie, da IS hilarisch:toothless |
|
|
| Xilver |
Als die ene daar gaat squashen met zijnen baas en zijn racket kapotslaat, is ook zalig :)
"JANET!" |
|
|
| Jasperovitsj |
Er zijn nu al 2 threads gehijacked door In De Gloria! :haha: :haha:
En die gast met zijn kathedraal in stekskes bij Hallo Televisie, hilarisch! "Kijk meneer, het interesseert ons NIET, hoort u mij! HET INTERESSEERT ONS NIET!!...... Vertel nu nog eens iets over die uiltjes..." |
|
|
| Dj LPG |
| LOL en diene westvlaming da ze constant ondertitelen:D En die moeder me hare zoon die ne WC had gewonnen:p Der zijn gewoon teveel grappige dingez om op te noemen aja :p |
|
|
| Tiger777 |
| erg grappig dat liedje :clown: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Tiger777
erg grappig dat liedje :clown: |
liedje? |
|
|
| Tiger777 |
| mp3'ke...:rolleyes: |
|
|
|
|