return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Tenerife, The Canary Islands - 14.10.04 - 22.10.04 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תהנה אלעד
חי טוב אתה תאמין לי
הלוואי עלי לצאת מהארץ בזמן הצבא
והלואי עלי שהשירות הצבאי שלי היה כמו שלך
:)


אילן!! חתיכת חצוף, אתה מדבר על סוגי שירות?!@#
טוב נדבר על זה באי סי קיו, אל תהרוס לי את הטרד:P



בכל אופן אני מבטיח להנות בשביל כולם
Rising
תהנה אח שלי גיבור :)
Viperon
תהנה גבר גבר:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sniper
אילן!! חתיכת חצוף, אתה מדבר על סוגי שירות?!@#
טוב נדבר על זה באי סי קיו, אל תהרוס לי את הטרד:P



בכל אופן אני מבטיח להנות בשביל כולם


איזה נדבר באיי סי קיו?

אתה כבר לא מדבר איתי שם

אתה כבר לא אוהב אותי..:( :( :( :(
Lady Mo0 Mo0
נראה ונשמע מדהים!
שיהיה לך בכיף, תצלם כמה שיותר להראות לנו :)
eXeTik
מזכיר לי את החוף בקנקון
חול לבן... דקלים... כוסיות...
תהנה ותצלם כמה שיותר בשביל אלה שנשארים בארץ
Sniper
אנשים!!! סוף סוף הגיע היום!!!
אני בעוד שעתיים יוצא:]]


שיהיה לי כיף ורק טוב

נשתמע עוד שבוע !!!!


אוהב אותכם!!!:]
Sniper
אנשים!!! סוף סוף הגיע היום!!!
אני בעוד שעתיים יוצא:]]


שיהיה לי כיף ורק טוב

נשתמע עוד שבוע !!!!


אוהב אותכם!!!:]
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sniper
אנשים!!! סוף סוף הגיע היום!!!
אני בעוד שעתיים יוצא:]]


שיהיה לי כיף ורק טוב

נשתמע עוד שבוע !!!!


אוהב אותכם!!!:]


תהנה גבר גבר :D
fusi
עשה חיים ותביא הרבה סיפורים ותמונות, בייחוד מחיי הלילה שם
:stongue:

princess cc
ביייייייייההההההה סיייייייייייייייייייה
תהנהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
Sniper
טוב, הגעתי לפני שעתיים ככה הביתה, כח לרשום אין לי, ופיוזי, חיי לילה לא היה כ"כ, אני יסכם בפוסט הזה שהיה נחמד מאוד, אבל מתחת לציפיות הרבות שהיו לי...


פרטים בהמשך:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement