return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הדיג'יי המופרסם הבא שיבוא לארץ !
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי כל אחד שיודע על דיג'יי מפורסם שיבוא לארץ שירשום פה מי הדיג'יי ותאריך ומקום
:)

על הרבה שבאו בכלל אין פרסומים ולא הרבה יודעים שהם הגיעו...
- אני יודע שב
BOOKING
של טיאסטו וארמין הם בכלל לא מצהירים על ההופעות הקרובות שלהם שהם באים
...לארץ אלא משום מה כותבים על זה רק אחרי שהם הופיעו

דרך אגב - אני ישים את הפוסט כסטיקי וישאיר את זה כדי שנוכל לדעת על ההופעות הבאות כל הזמן...
;)
DJ-Energy
שמעו אנשים
אתמול דיברתי עם
Armin Van Buuren
כן כן!!, באמת דיברתי איתו.. אז הוא אמר לי שבשנה הבאה הוא הא לעשות איפשהו מסיבה בתל אביב, הפקה של
NeXt

חכו שניה שמרתי לוג:

Armin, what about israel??
Israel?
ya
are you comming here?!?
I'll be in Israel next year!!
really?!?
For sure...
Yep, I do my gigs for NeXt in Tel Aviv
WOOOOHOOO!!!
cool

:) :) :) :) :)
luckystrike
?????
איך דיברת איתו??????
באיזה צ'ט?
אני יודע שאפשר לדבר עם
JUDGE JULES
באתר שלו אבל איך דיברת עם ארמין???????


דרך אגב - הרגע גמרתי להוריד את הסט האחרון שלו משבוע שעבר - אהבתי לאללה - תמיד הוא שם טראקים חדשים!!!
dj alonzo
!!ארמין הוא מלך
??איך דיברת איתו
!!!!!!!!גם אני רוצה
DJ-Energy
;)

דיברתי איתו בסרבר של טראנס אדיקט
למי שלא יודע
irc.webchat.org
בחדר

#armind

הוא עולך להתחיל לבקר שם קבוע!!
מידי שבוע אני חושב, עם יהיה עוד משהו אני יעדכן אותכם בהמשך
הוא אחלה גבר!
dj alonzo
!!!!!!!!!קטלני
??תגיד יובל.. מתי בערך תקבל את הפלייר החתום
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DJ-Energy
;)

דיברתי איתו בסרבר של טראנס אדיקט
למי שלא יודע
irc.webchat.org
בחדר

#armind

הוא עולך להתחיל לבקר שם קבוע!!
מידי שבוע אני חושב, עם יהיה עוד משהו אני יעדכן אותכם בהמשך
הוא אחלה גבר!


גיל אולי תדבר איתו ותשלח לו את אחד הטראנסים שלך
מי יודע אולי יצא מיזה משהו

:D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


גיל אולי תדבר איתו ותשלח לו את אחד הטראנסים שלך
מי יודע אולי יצא מיזה משהו

:D :D


חחח - רעיון טוב
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by dj alonzo
!!!!!!!!!קטלני
??תגיד יובל.. מתי בערך תקבל את הפלייר החתום


ברגע שחבר שלי יפתח את כל התמונות ואת כל השטויות הוא הבטיח לי שהוא ילך לדואר וישלח לי

אני מחכהההההה
:)))

אני הולך למסגר ולטלות בחדר
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy


ברגע שחבר שלי יפתח את כל התמונות ואת כל השטויות הוא הבטיח לי שהוא ילך לדואר וישלח לי




סבבה אחי :)

טוב עקב המחסור בדיג'יים טובים שבאים לארץ - לא נראה לי שצריך סטיקי בשביל זה...
פשוט כל מי שיודע על דיג'יי שבא לארץ שיפתח על זה
THREAD
כדי שכולם ידעו
כנ"ל לגבי מסיבות
ככה יהיה לנו מין מאגר מידע קטן על הכל בארץ...

מחר אני יוריד את הסטיקי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement