return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Klaustrofob - Månljus
View this Thread in Original format
Smekbar
Tänkte bara dela med mig av en låt jag jobbar på för tillfället och få lite feedback kanske, om ni vill va så vänliga :p
Det är väl typ åt psytrance hållet, liknar kanske The Delta's stil lite...

i alla fall, här är en 2:37 min lång demo i 192kbps... hoppas ni tycker det låter okej :)

Klaustrofob - Månljus [save target as...]
RebeL9
det låter bra. inte riktigt en psytrancebas men i övrigt låter det bra och ösigt =)
kolla in den här samplingen förresten och säg vad du tycker:
http://www.tegmatekk.com/albumclips/3myth.mp3
Smekbar
quote:
Originally posted by RebeL9
det låter bra. inte riktigt en psytrancebas men i övrigt låter det bra och ösigt =)
kolla in den här samplingen förresten och säg vad du tycker:
http://www.tegmatekk.com/albumclips/3myth.mp3


kej, kul att höra :) blir nog mkt nöjd med den här, den måste bara göras färdig o sen mixas om för att bli optimal :p

tegma e ju skitbra, det jag hört av dem iaf, och det här klippet lät bra det också... :) favoriten e dock excalibur... den äger så mkt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement