|
Klaustrofob - Månljus
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
Tänkte bara dela med mig av en låt jag jobbar på för tillfället och få lite feedback kanske, om ni vill va så vänliga :p
Det är väl typ åt psytrance hållet, liknar kanske The Delta's stil lite...
i alla fall, här är en 2:37 min lång demo i 192kbps... hoppas ni tycker det låter okej :)
Klaustrofob - Månljus [save target as...] |
|
|
| Smekbar |
kej, kul att höra :) blir nog mkt nöjd med den här, den måste bara göras färdig o sen mixas om för att bli optimal :p
tegma e ju skitbra, det jag hört av dem iaf, och det här klippet lät bra det också... :) favoriten e dock excalibur... den äger så mkt :) |
|
|
|
|