return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Ook al zo'n erge Avond
View this Thread in Original format
Ome_Mark
Oke, de topic een van de ergste avonden van me leven... dit is alweer iets leuk...

Ok, Ik en Dr_Mystical werken bij hetzelfde bedrijf en daar werd dus een toekomstpresentatie gehouden ofzo... Dus wij erheen (tja Gratis koffie en koekjes dus wij zijn er).

Toen de presentatie was afgelopen fietste ik en mystical weg, toen ik een man in een auto zag die met een zaklamp op iedereen zat te schijnen riep ik (te) hard: "He joh kijk die kerel met ze zaklamp, whahah". Dit viel niet in goede aarde bij de man... En hij kwam ons achterop met ze witte golf (ofzo). Nadat hij ons hij bijgehaald (door hard rijden zonder ze lichten aan en Mystical bijna aangereden te hebben) stapte de man uit MET BIER IN ZE HAND EN 3 KINDEREN ACHTERIN VAN ca 9 tot 13 jaar. En begon te schreeuwen of ik wel eens wilde vechten... Na een wilde discussie reden we maar gewoon weg.....

Gelukkig liep dit beter af maar alweer iemand die met bier achter het stuur was en de man was volgens mij ook al aardig dronken. Dan zit ie ook nog met 3 kids achterin... waar gaat deze wereld heen......

hmpf
Ome_Mark
Nog ff iets vergeten na dit ongeval zijn we met ze 2en gaan zuipen maar wij gingen wel op de fiets.... :D Wij zijn verstandig.
Blik
vandaar die avatar dus :)

maar het is ziek als je gaat drinken en rijden (in de auto)
Ome_Mark
En vergeet niet dat ie ook kids achterin had.. Ik vraag me af waarom... naja

hehe.. die kerel werd trouwens wel boos op Mystical terwijl ik tegen hem zei over die zaklamp
Dj Lex
Ja het is inderdaad zeer onverstandig. Bij ons in de buurt dachten een paar gasten ook stoer te zijn. Ze zaten met ze zessen in de auto van 1 van die jongens. Die auto was gepikt van ze vader, hij was zelf net 18, geen rijbewijs en had ze arm gebroken. Lekker gestapt en gezopen puikken ze nog 2 man op. Uiteindelijk met ze zessen in die auto. Gaat die eikel in de bebouwde kom rijden met 170!!! km per uur. Hij raakt een stoepje slaat over naar de andere kant ram,t een bushokje keert en rijdt zo tegen een boom. Resultaat. Bestuurder leeft nog, maar kan ze hele leven krom liggen voor de andere drie doden, dus wees verstandig en drink gewoon niet of met mate.
Optimus Trance
wat dacht je van, ga nooit joyriden:D:D:D
rellivisit
Niet al te slim nee. Maar zo blijkt maar weer dat Mark een echte ome mark is, hij heeft toch wel iets van een vaderfiguur in zich he. :toothless :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement