return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
סוכות (pg. 2)
View this Thread in Original format
Huge-A
אני רואה תפס הקטע של הסוכה..:D
princess cc
אז איפה אתם הלילה?
בסוכה? או במסיבה?
:)
Huge-A
סיסי היום לא יושבים בסוכה ..
ומסיבה רק שישי שבת נכון לעכשיו ..
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
סיסי היום לא יושבים בסוכה ..
ומסיבה רק שישי שבת נכון לעכשיו ..


גם היום, גם שישי וגם שבת!:crazy:
Flotser
בינתיים רוב החברים לא רוצים ללכת לזה , אבל עדיין יש מצב
KrazyDJs
סתם בלאי..
שולח הודעות בפלא, כולם "ערב חג לא יוצאים"..:(

נשב בבית נשחק עם חבר שלי מנג'ר ברשת :toothless
princess cc
יאללה אני בדרך החוצה למסיבה של נקסט!
הלפרין סולו איזה כיףףףףףףףףף
כמעט כמו הסט שאלי נתן השבוע... סולו... אבל רק כמעט;)
יאללה ח'ברה תהנו!
סיייייייייייייייה ביייייייייייייייייייייייייייה:)
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
אני רואה תפס הקטע של הסוכה..:D


במת קיבלת דוח?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
סתם בלאי..
שולח הודעות בפלא, כולם "ערב חג לא יוצאים"..:(

נשב בבית נשחק עם חבר שלי מנג'ר ברשת :toothless


הייתי כל כך אבל כל כך מכור למשחק הזה לפני כמה שנים
בתכלס לפני הצבא הייתי מבלה לילות שלמים של ללכת לישון ב10 בבוקר רק כי הקבוצה שלי הצליחה טוב ולא רציתי לקטוע את הרצף בללכת לישון

ווואיי איזה זכרונות....
אשכרה נוסטלגיה

אמור לצאת סי אם 5 החודש... ידוע לך משהו?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
הייתי כל כך אבל כל כך מכור למשחק הזה לפני כמה שנים
בתכלס לפני הצבא הייתי מבלה לילות שלמים של ללכת לישון ב10 בבוקר רק כי הקבוצה שלי הצליחה טוב ולא רציתי לקטוע את הרצף בללכת לישון

ווואיי איזה זכרונות....
אשכרה נוסטלגיה

אמור לצאת סי אם 5 החודש... ידוע לך משהו?


CM5 = :(

FM 2005 = :)

איידוס והמפתחים SIGames נפרדו

השם הקודם נשאר עם איידוס
השם החדש נהיה של אס איי גיימס ושל סגה...

המשחק יוצא ב 5 לנובמבר..
בטא דמו יצא בסוף ספטמבר
עוד מעט יוצא הדמו ה"מלא"...

בתקווה שעד סוף אוקטובר זה ידלוף לרשת כמו שנה שעברה ונוכל להוריד לפני שזה מגיע לחנויות :D

וכן...מנג'ר זה משחק ממכר..מכיתה ה' נראה לי אני משחק בו..
בכל מקרה מה שבאסה שחבר שלי דפק אותי ולא רוצה להמשיך עונה שלישית

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
CM5 = :(

FM 2005 = :)

איידוס והמפתחים SIGames נפרדו

השם הקודם נשאר עם איידוס
השם החדש נהיה של אס איי גיימס ושל סגה...

המשחק יוצא ב 5 לנובמבר..
בטא דמו יצא בסוף ספטמבר
עוד מעט יוצא הדמו ה"מלא"...

בתקווה שעד סוף אוקטובר זה ידלוף לרשת כמו שנה שעברה ונוכל להוריד לפני שזה מגיע לחנויות :D

וכן...מנג'ר זה משחק ממכר..מכיתה ה' נראה לי אני משחק בו..
בכל מקרה מה שבאסה שחבר שלי דפק אותי ולא רוצה להמשיך עונה שלישית


חחחחחחחחחחח
קרעת אותו בטח
:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחחחח
קרעת אותו בטח
:)


תאמת לא..
ובסוף הוא רצה להמשיך :)

אני פריס סת ג'רמן
הוא ליון...


:wtf:
דוגרי פעם ראשונה שאני נהנה ככה במנג'ר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement