|
GateCrasher Party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | נחמד ביותר
5 בנובמבר
קלאב אסטה בהאג
הולך להיות שם מפוצץ גם בגלל הליין אפ וגם שעושים פרסום חודש מראש
והכי חשוב נהנים הכי הרבה בגלל שזה כניסה חינם
אז אם מישהו מברר על זה פרטים ועלויות
טיסה + לינה
ואם המחירים יתאימו לכיסי המחורר
אז יש מצב שאני בפנים
מקווה שיהיו עוד שותפים
ובסופו של דבר נכבוש את הולנד |
אני אשמח להצטרף לכל יוזמה ברוכה...
סדר גודל מחירים - 500-600 דולר. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
http://www.neverstandstill.com/cras...s/nottinghamice
ליין מרשים
ארבע ימים אחרי שאני משתחרר
מה אומר ומה אגיד אני שוקל ברצינות טיסה מסיבה חזרה לארץ...
אם החברים היקרים פה כמו ירון למשל יודעים מה העלות של טיסה הלוך חזור מלון וכל החרטה הזה אני ישמח...
תאמת יש באתר דיל של מלון + כרטיס אבל זה נשמע קצת יקר...
אם יש יותר זול אני ישמח
ואם מישהו חושב שהרעיון של לטוס לשם מדליק מספיק ובא לו להיות שותף לחוויה חד לילית אז יאללה...דברו |
מסיבה לפנים!
ולחשוב שאני יכולה להיות שם בלי לשלם כלום..
איי איי איי ראסמי הזדקנתי
...אם אני מוותרת על אירועים כאלה
:sadgreen: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ולחשוב שאני יכולה להיות שם בלי לשלם כלום.. |
גם אני רוצה !!! |
|
|
| KrazyDJs |
j00f, eddie haliwell
יאללה אילן קח אותי איתך במזוודה :sadgreen: |
|
|
| Viperon |
| מתערבים שאתה בסוף לא תטוס? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מתערבים שאתה בסוף לא תטוס? |
רק בגלל אנשים כמוך הוא לא יטוס. |
|
|
| Huge-A |
תן לו קודם כל להיות סגור על משהו .. ואז להשתחרר מהצבא..
וכנראה ישפצר עוד איזה כיס קטן ככה בשבילך
אגב תחשוב גם על זה כחוויה אילן .. אבל קח בחשבון שאם אתה טס למסיבה אחת זה סוגר אותך ממקומות אחרים שאתה יכול להיות בהם שבוע שבועיים...
הכי הרבה תחסוך עוד ותבוא לאיביזה בקיץ לשבועיים !!!
יש לך זמן לחשוב...
"...איך אמר בועז שרעבי -"הכל תלוי בך חבר:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תן לו קודם כל להיות סגור על משהו .. ואז להשתחרר מהצבא..
וכנראה ישפצר עוד איזה כיס קטן ככה בשבילך
אגב תחשוב גם על זה כחוויה אילן .. אבל קח בחשבון שאם אתה טס למסיבה אחת זה סוגר אותך ממקומות אחרים שאתה יכול להיות בהם שבוע שבועיים...
הכי הרבה תחסוך עוד ותבוא לאיביזה בקיץ לשבועיים !!!
יש לך זמן לחשוב...
"...איך אמר בועז שרעבי -"הכל תלוי בך חבר |
במקרו זה נכון.
אבל למי יש לחכות עד הקיץ הבא ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
     |
מה לא היה משעשע היציאה הזאת? ראבאק- פעם הייתי מצחיק, מה נהיה ממני |
|
|
| princess cc |
| quote: | | מה לא היה משעשע היציאה הזאת? ראבאק- פעם הייתי מצחיק, מה נהיה ממני |
מה זה היה בכלל? מצחיק זה לא...
מוזר, ממממממ בהחלט כן!
| quote: | | מתערבים שאתה בסוף לא תטוס? |
למה לא לפרגן? לא יפה!
הוא ייסע כמו גדול ייסע! |
|
|
| Huge-A |
ראס בן אמו הוא יטוס ...
ואני יוציא אותו מהבית ... ;)
ומארק גבר .. יש תמיד למה לחכות ..
איביזה תמיד עוקצת !! |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב חברים
בוא נגיב על משהיה פה...
קודם כל
2000 שקל זה אכן מעט כבד עלי אני מודה
אני צריך לשבת עם עצמי ולראות האם ההוצאה הזאת לא תפריע לי למטרות אחרות
בסופו של דבר זה מסתכם ב-2000 שקל למסיבה אחת
שזה יהיה חצי משכורת עבורי
מצד שני הייתי שמח להיות קול עם זה כמו מארק והכל
ומה הקטע של "בוא נתערב שלא תיסע"
ו"אני ישלם לך מאה דולר אם תיסע"
מה זה יעשה לכם טוב כאילו לראות שצדקתם אם אני לא יטוס?
ואם אני כן יטוס? מה אז?
תתגברו על האגו שלכם ותאחלו לי בהצלחה?
סתם חומר למחשבה..
אני עדיין מעלה את זה כרעיון
מארק נשמע רציני
אני ידבר איתו על זה
ונראה |
|
|
|
|