|
נגמר הסיוט!
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
לא יאומן! סיימתי את הקורס המסריח בחיל הים...
עברתי קצין מיון ו...אני בחוף..חשמלאי חוף..
מה שאומר שאני לא עולה לספינות עבדים האלה!
והיציאות שלי אמורות להיות יומיות ...
איזה ליגה |
|
|
| oDrori |
| ברכותיי אחי :) :) :) |
|
|
| Segev |
| מזל טוב אחי בסוף הכל מסתדר לטובה ;) |
|
|
| FederalBI |
יפה לך גב גבר
:) |
|
|
| eXeTik |
| מעכשיו רואים אותך פה קבוע... אין תירוצים! |
|
|
| Lady Mo0 Mo0 |
| מזל טוב ובהצלחה! :) |
|
|
| Huge-A |
מברוק..
שתישאר צעיר לנצח...:D |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אתה בב"ח? |
כן מיועד לב"ח |
|
|
| markfeldman |
ואללאק עם כמה קשרים נארגן לך מקוצר... |
|
|
| princess cc |
אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שיחקת אותה! |
|
|
|
|