|
Credit cheat
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
הבנתי שיש איזה דרך להיות מלוכלך ולהוריד איזה קובץ
credit
ל
emule
kazaa
וכל אלה...
למי שלא מבין על מה אני מדבר- כמה שמורידים ממך יותר זה נותן לך יותר קרדיט
וכמה שהקרדיט שלך יותר גבוהה ההורדות שלך מתחילות יותר מהר
עשיתי חיפוש רבל כל מה שמצאתי זה אתרים בגרמנית |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הבנתי שיש איזה דרך להיות מלוכלך ולהוריד איזה קובץ
credit
ל
emule
kazaa
וכל אלה...
למי שלא מבין על מה אני מדבר- כמה שמורידים ממך יותר זה נותן לך יותר קרדיט
וכמה שהקרדיט שלך יותר גבוהה ההורדות שלך מתחילות יותר מהר
עשיתי חיפוש רבל כל מה שמצאתי זה אתרים בגרמנית |
זה נכון גם להורדות ב-BITORRENT |
|
|
| Segev |
| פשוט בקש ממשהו פה שמשתמש ממש הרבה בתוכנה ויש לו קובץ כרדיט גדול שישלח לך אותו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | פשוט בקש ממשהו פה שמשתמש ממש הרבה בתוכנה ויש לו קובץ כרדיט גדול שישלח לך אותו |
זה קובץ שנמצא בתוך תיקיית התוכנה ? |
|
|
| Segev |
| כן אני זוכר שקראתי איזה מדריך על האימיול אז רשמו שם למקרה בטחון יש לשמור את הקובץ הזה בצד שלא יקרה לו כלום ואז ילך לך כל הכרדיט |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | כן אני זוכר שקראתי איזה מדריך על האימיול אז רשמו שם למקרה בטחון יש לשמור את הקובץ הזה בצד שלא יקרה לו כלום ואז ילך לך כל הכרדיט |
ואיך נקרא הקובץ הזה ? |
|
|
| Segev |
| כאן נוצרת הבעיה אני לא זוכר איך קוראים לו ואני גם לא זוכר איפה מצאתי את המדריך ההוא ששם ראיתי את זה |
|
|
| KrazyDJs |
אם אני זוכר נכון זה פשוט לא יעבוד אם תעביר למחשב למחשב..
אם אני זוכר נכון הקובץ הזה הוא
clients.met
שנמצא בתיקיית config.
לא סגור על זה בכל מקרה.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אם אני זוכר נכון זה פשוט לא יעבוד אם תעביר למחשב למחשב..
אם אני זוכר נכון הקובץ הזה הוא
clients.met
שנמצא בתיקיית config. |
רק בתוכנת קאזה ? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
רק בתוכנת קאזה ? |
דיברתי פה על אימיול
בקאזזה אין דבר כזה..
ז"א יש משו בסיגנון..
אבל יש גירסאות של קאזזה לייט פרוצות..
יש לי אחת על המחשב, עם התקנה והכל..ככה כל מי שצריך את זה שיצפצף |
|
|
| taltul |
OFFTOP:
עזבו אותכם אימיול - תורידו ביטורנט ותנצלו סוף סוף את רוחב הפס שלכם כמו שצריך... פעם הייתי משתמש קבוע של אימיול והייתי מוריד במקסימום
20kb
וזה כל עוד לא המציאו את הביטורנט שהינה שונה לדמרי מכל הרעיון של אימיול אבל זה עושה אותה טובה אפקטיבית והרבה יותר פרקטית... ומהירות ממוצעת שאני מוריד בביטורנט היא בסביבות 40-45
ככה שיש אם אני שם הורדה בערב בבוקר יש לי 2 סרטים מוכנים במחשב...
ועוד משהו... קאזה? מה זה בכלל? אני לא מאמין שאנשים עדיין משתמשים בדבר הזה שנקרא פי2פי רשת... לא השתמשתי בקאזה כבר איזו שנה וחצי ולא רואה שום צורך בתוכנה המכילה רק וירוסים ופייקים... :rolleyes: :cool: |
|
|
|
|