return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Credit cheat
View this Thread in Original format
eXeTik
הבנתי שיש איזה דרך להיות מלוכלך ולהוריד איזה קובץ
credit
ל
emule
kazaa
וכל אלה...

למי שלא מבין על מה אני מדבר- כמה שמורידים ממך יותר זה נותן לך יותר קרדיט
וכמה שהקרדיט שלך יותר גבוהה ההורדות שלך מתחילות יותר מהר

עשיתי חיפוש רבל כל מה שמצאתי זה אתרים בגרמנית
markfeldman
quote:
הבנתי שיש איזה דרך להיות מלוכלך ולהוריד איזה קובץ
credit
ל
emule
kazaa
וכל אלה...

למי שלא מבין על מה אני מדבר- כמה שמורידים ממך יותר זה נותן לך יותר קרדיט
וכמה שהקרדיט שלך יותר גבוהה ההורדות שלך מתחילות יותר מהר

עשיתי חיפוש רבל כל מה שמצאתי זה אתרים בגרמנית


זה נכון גם להורדות ב-BITORRENT
Segev
פשוט בקש ממשהו פה שמשתמש ממש הרבה בתוכנה ויש לו קובץ כרדיט גדול שישלח לך אותו
markfeldman
quote:
פשוט בקש ממשהו פה שמשתמש ממש הרבה בתוכנה ויש לו קובץ כרדיט גדול שישלח לך אותו


זה קובץ שנמצא בתוך תיקיית התוכנה ?
Segev
כן אני זוכר שקראתי איזה מדריך על האימיול אז רשמו שם למקרה בטחון יש לשמור את הקובץ הזה בצד שלא יקרה לו כלום ואז ילך לך כל הכרדיט
markfeldman
quote:
כן אני זוכר שקראתי איזה מדריך על האימיול אז רשמו שם למקרה בטחון יש לשמור את הקובץ הזה בצד שלא יקרה לו כלום ואז ילך לך כל הכרדיט


ואיך נקרא הקובץ הזה ?
Segev
כאן נוצרת הבעיה אני לא זוכר איך קוראים לו ואני גם לא זוכר איפה מצאתי את המדריך ההוא ששם ראיתי את זה
markfeldman
:conf:
KrazyDJs
אם אני זוכר נכון זה פשוט לא יעבוד אם תעביר למחשב למחשב..

אם אני זוכר נכון הקובץ הזה הוא
clients.met

שנמצא בתיקיית config.

לא סגור על זה בכל מקרה..
markfeldman
quote:
אם אני זוכר נכון זה פשוט לא יעבוד אם תעביר למחשב למחשב..

אם אני זוכר נכון הקובץ הזה הוא
clients.met

שנמצא בתיקיית config.


רק בתוכנת קאזה ?

KrazyDJs
quote:
Originally posted by markfeldman
רק בתוכנת קאזה ?


דיברתי פה על אימיול

בקאזזה אין דבר כזה..
ז"א יש משו בסיגנון..
אבל יש גירסאות של קאזזה לייט פרוצות..
יש לי אחת על המחשב, עם התקנה והכל..ככה כל מי שצריך את זה שיצפצף
taltul
OFFTOP:
עזבו אותכם אימיול - תורידו ביטורנט ותנצלו סוף סוף את רוחב הפס שלכם כמו שצריך... פעם הייתי משתמש קבוע של אימיול והייתי מוריד במקסימום
20kb
וזה כל עוד לא המציאו את הביטורנט שהינה שונה לדמרי מכל הרעיון של אימיול אבל זה עושה אותה טובה אפקטיבית והרבה יותר פרקטית... ומהירות ממוצעת שאני מוריד בביטורנט היא בסביבות 40-45
ככה שיש אם אני שם הורדה בערב בבוקר יש לי 2 סרטים מוכנים במחשב...

ועוד משהו... קאזה? מה זה בכלל? אני לא מאמין שאנשים עדיין משתמשים בדבר הזה שנקרא פי2פי רשת... לא השתמשתי בקאזה כבר איזו שנה וחצי ולא רואה שום צורך בתוכנה המכילה רק וירוסים ופייקים... :rolleyes: :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement