return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סטים להורדה!!
View this Thread in Original format
R-Yeah
שלום לכם אנשים יקרים
הייתי מאוד רוצה שתיכנסו ותורידו את הסטים שמיקססתי

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=21316

הם גם במיוחד לצריבה.
הייתי רוצה גם לדעת מה אתם חושבים עליהם

תודה רבה.

R-Yeah.
luckystrike
אוו שלום !

אתה מהפורום של
LYLA.CO.IL
לא?

ברוך הבא לפורום נורמלי של טראנס אחי
:)
R-Yeah
ואללה צודק!
אם אתה יכול למשך הלילה תוריד את המיקסים שלי!!!!
אתה לא תתאכזב אני מבטיח

כי מעניין אותי לדעת מה חושבים עליו
DJ-Energy
1. The Rewinder vs Rockstar - Pro-Gen (Move Any Mountain)
2. Luna Park - Space Melody [Extended Mix]
3. Public Domain - Rock Da Funky Beats
4. Angel Of Death - Angel Of Death (Tracid Mix)
5. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix)
6. Marc et Claude - Tremble (CJ Stone remix)
7. Sylver - Forever in Love (Green Court Remix)
8. Funky Divas - Endless love (pulsarcrew remix)
9. Green Court Feat. Devision - Inside our gates (Cosmic Gate remix)
10. Outcast Project - Into the Light (Sasha Vs Mario Lopez Remix)
11. Yves Deruyter - Rhythmic Bazz (Progressive Mix)

זה נראה סט חמוד לאללה
אני יוריד במשך הלילה נראה עם אתה באמת יודע למקסס...

עם מה השתמשת כדי להכין את המיקס הזה?

ציוד אמיתי או תוכנה?
R-Yeah
אני משתמש בציוד אמיתי לא מחשב

שני פיונירים ומיקסר גמיני מאפן!

ביי
Trance man
Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix) <-- מת על הקטע הזה!

אבל אין לי מקום בהארד דיסק..אז אני יוריד את המיקס עוד כמה ימים..

זה לא ימחק?
dj alonzo
:D :D :D אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
:D :D :D אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה


כנ"ל
אני יוריד בערב
dj alonzo
??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה


קוראים לו באותו שם אם אני לא טועה...
ואני חושב שזה הפורום הכי מסריח שראיתי... :p

סתם אני צוחק - פשוט מצחיק להסתכל על המודעות שם... זה בכלל לא פורום טראנסים...

dj alonzo
!!!הפורום בלילה הוא פורום מאוד מינמלי ופשוט... אפילו חברים קבועים אין בו
יש שם את המדור של "טראנס" כביכול, אבל הוא לא שווה יותר מידי.. יש שם הרבה קקלות ובלגנים ואין שום מודורייטורים שיעשו שם סדר..
R-Yeah
תודה שאתם כולכם אומרים לי שאתם מורידים את הסטים אבל יש לי כמה
דברים להגיד
1. האתר לעולם לא יקרוס כי זה שרת גדול ואמין
2. כולכם אומרים שאתם מורידים אבל מה עם תגובות?
3. נכון שאני לא סבלני!!!
4. אם המיקסים לא נראים לכם אז תדעו שיש לי ציוד רק חודשיים ואני בצבא
אז זה דיי קשה למצוא זמן להתאמן והכול
5. בגלל סיבה 4 אני לא אומר שלא תורידו!! תורידו תורידו לפי דעתי הסטים
שווים!
ולא בגלל שאני מיקססתי אותם באמת יצא לי דיי טוב


תודה רבה.

אריה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement