return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כל מי שמחובר על אינטרנט זהב שיכנס (קצת בלי קשר אבל לא נורא) צריך עזרה...
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב אז ככה... אני מוריד מבזק החארות האלה במשך היום על
40K בלחץ
וכבר נשבר לי הזיין מהם, אני רוצה לעבור לאינטרנט זהב...
עכשיו השאלה שלי.. גם לכם בזמן האחרון האינטרנט זז נורא נורא לאט?.. או שאתם מורידים על המקסימום?.. הדגש פה כמובן הוא על שרתים מחו"ל.. כי על שרתים מהארץ אין לי בעיה.. אני חייב עזרה בקשר לזה, חן פליז אל תסגור את זה.. רק צריך תגובה מכמה לראות פחות או יותר מה קורה עם זה כי בזק כבר הגזימו.. הבני זונות אפילו בשירות לקוחות ניסו להגיד לי שהאיי סיי קיו והמסנג'ר לוקחים לי את כל הפס רוחב.. רציתי להתחרפן עליהם...

קיצר

HELP
Rising
שמע..אני אינטרנט זהב כבר 4 שנים..
עזוב את זה שהם קמצנים אש
אני לא מתלונן ..
בכל מקרה לכל חברה יש את הקטעים שלה..
אני לפעמים מקבל ניתוקים סתם שאני משאיר את המחשב דולק בלילה..
בגלל ה-
time out

או שסתם לוקח לו יותר מהזמן הרגיל להתחבר לאינטרנט..

לא יודע מה להגיד לך.
KosmiK-G8
טוב אני ב-012 תאמת אין לי בעיות איתם חוץ מאולי אחת לכמה חודשים....

אבל אני בדרך כלל לא בוחן מקרוב את מהירות ההורדה שלי מסייטים מחול
לעתים כשאני מרויד קעים של אנשים חובבנים שהם מפרסמים כדי לקבל תגובות אני זוכר תראות את המהירות שלי מחו"ל וזה מגיע ל60 קיי לשניה בממוצע הייתי אומר

יש לי תחבילה של ה-750...
Gil Shwarts
בזק מגבילים את המהירויות בשעות היום, זה ידוע
ואם אתה כבר רוצה לעבור
אני ממליץ על 013
אין יותר אמינים מהם והם לא מגבילים את המהירויות.
אני מחובר בחיבור של 2 מגה ותאמין לי שזה שוס.
sh33p
אני מחובר ל013
2 מגה
אבל היום לא עברתי את ה
50k

;[

ד"א
לדעתי זה לא קשור בספק
אלא יותר בתשתית
ADSLה
של בזק
למלא אנשים זה ככה
-CosmicFire-
יש לי נטויזן 1.5 איידיאסאל
מוריד טוב מאד

מומלץ חוץ מכמה ניתוקים לפעמים בלילות
yaman
יש לי אינטרנט זהב

נחמד מאוד

מוריד לי על 90 תמיד

אם זה שרתים חרא מן הסתם יוריד על תחת

הקיצר שווה אינטרנט זהב
markfeldman
לי יש שרת דרך הקיבוץ - הגעתי כבר ל- 170 ! !
DjChook
אני באינטרנט זהב ומכיוון שאנחנו 8 מחשבים בערך ברשת אין לי מושג מהירויות
מה גם שתמיד יש שני אימיולים ואיזה קאזה שפתוחים.. קיצר
אבל אני מרוצה
s0undw4v3
אני כבר 8 שנים מחובר לנטוויז'ן
אין תלונות

כרגע ADSL
מוריד ב-192 ואפילו קצת יותר לפעמים.
מומלץ.

Viperon
אני מחובר לנטוויזיון
עם 2 מגה
ואין טענות!
skelz
יובל.. אם אתה מתחבר תתחבר רק ל 012.. :)
אני דרך ברק ובשעות היום הם מוציאים לי קצת תנשמה
ועכשיו בערב 30 קיי מסייטים :\
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement