|
ILTA Agency Official Website! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה צח - לא ידעתי שאתה די ג'יי... |
אם היית בא למפגש היית יודע...
אגב... הוא גם דיג'יי טוב לאללה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אם היית בא למפגש היית יודע...
אגב... הוא גם דיג'יי טוב לאללה... |
פגשתי אותו אצל פרי...
נחכה לראות את ביצועיו ב-
ILTA NIGHT 2 |
|
|
| sabi10 |
יפה יפה ...
כל הכבוד :cool: :cool: |
|
|
| Rising |
| יפה לאללה כל הכבוד:) |
|
|
| skelz |
| אתר בפצצצצותתתתת!!!! :) |
|
|
| arik |
אחלה אתר!!!
מי יתן ושנצליח בגדול
מגיע לנו להצליח
אנחנו הכי טובים! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תודה על הפרגון!!!
:gsmile:
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
איזה אתר יפה!!!
גיל, אתה הכנת את זה בלי שיהיה לך מושג בבניית אתרים? איך עשית את זה?
|
ניתן לומר שלמדתי קצת תוך כדי!
מממ...קצת תוכנות
קצת HTML
והרבה חור בראש!!!
אבל הנה הסתדרנו לנו ויש אתר נחמד =)
ואל תדאגו למה שלא נעדכן?
בטח שנעדכן!
ובקרוב מאוד!!!
וכפי שאמרתי קודם יכולו שיפורים נוספים באתר בהמשך.
:disbelief
סיסי את יכולה לשתות רד-בול ולהרגע לא צריך להתעצבן בגלל המחזור חחח
;) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
סיסי את יכולה לשתות רד-בול ולהרגע לא צריך להתעצבן בגלל המחזור חחח
;) |
אופס... עלית עליי:haha: |
|
|
| Sniper |
אחים שלי!! סחטיין!!!
בעזרת ה' שנגדל ו
ILTA
יתחיל להפציץ, אינ מוכן להיות הסלקטור:] |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
אחים שלי!! סחטיין!!!
בעזרת ה' שנגדל ו
ILTA
יתחיל להפציץ, אינ מוכן להיות הסלקטור:] |
חחחחח
קודם כל תצטרך ללמוד לזהות אנשים מפה..
ראיתי אותי כמה פעמים בבסיס ישבנו דברנו
ועדיין כשהגיע אותו ארוע מפורסם לא זיהית אותי!!!
חחח |
|
|
| oDrori |
ראשית כל, אתר מרשים מאוד, אני ארצה להצטרף לליין אפ שלו כשיהיה לי קצת זמן פנוי, מתי שזה לא יצא...
שנית, אם כבר רוצים להביא ריספקט ל-
ILTA
אז למה לא להכניס את הפורום הישראלי או כלל הפורום ללינקים? |
|
|
| Huge-A |
| אלי וגיל כל הכבוד על היוזמה , עלו והצליחו ורק שיהיה טוב ... |
|
|
|
|