|
Paul Oakenfold
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Paul Oakenfold komt over 2 weken hier in Brighton draaien (waar ik dus nu studeer) en ik had ff een vraagje over die gast! Iedereen zei en zegt nog steeds dat hij de beste DJ ter wereld is! Ik vind sowieso niet dat je die uitspraak kan maken! Maar is hij nog steeds een goede trance DJ of is hij meer in het commerciele sfeertje afgezakt nadat hij platen heeft gemaakt voor Planet of The Apes?
Thanx
Mzzl |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Hij heeft z'n momenten.
Vroeger draaide hij wel lekkker, maar sinds Swordfish & Planet of the Apes is hij het spoor bijster en te veel aan het experimenteren.
Hij maakt teveel covers van bekende rock/pop groepen e.d. (zie Muse - New Born).
De echte Trance heeft ie volgens mij ff op een zijspoor gezet.
Zou ik er heen gaan als ie zou draaien:
JA!!!!!!!!!
Altijd wel de moeite waard.
GReeTZ |
|
|
| Bouma-Bros |
Zou ik zeker heen gaan!!! Oakenfold is nog steeds 1 van de beste die er is, luister maar eens naar z'n laatste CD (Oakenfold in Ibiza..).
Het is zowieso de moeite waard om erheen te gaan, want Oakey is in Engeland een GOD en dat zul je merken ook! :D Taferelen die je hier nooit zal meemaken, dus al is het maar voor het vermaak.... Doen dus! :cool:
Sido (50% Bouma-Bros.) |
|
|
| Ome_Mark |
Al is het maar omdat er een feessie is met een bekende DJ die ook nog eens goed draait (naar mijn mening)
dus: Go Go Go |
|
|
| magrec |
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Wat hij nu precies zal gaan draaien?
Als het is zoals zijn laatste cd...
tsja beeje progressive/trance denk ik....
wie weet is ie volgend jaar ook wel ergens in nederland te bezichtigen in een leuke club....(magrec houd zijn mond nu ff) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
wie weet is ie volgend jaar ook wel ergens in nederland te bezichtigen in een leuke club....(magrec houd zijn mond nu ff) |
[/mode +blond] o jeetje...welke club zou dit nou zijn!![/mode -blond]
lol......maak het niet te makkelijk ey magrec ;) |
|
|
| Rudy |
Nou laten we het dan maar doen! :D:D
Wel heel kansloos is dat de clubs in Engeland al om 2 uur dicht gaan! Echt klote gewoon! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
[/mode +blond] o jeetje...welke club zou dit nou zijn!![/mode -blond]
lol......maak het niet te makkelijk ey magrec ;) |
Het zijn geruchten.....uhm... ik mocht nix zeggen....
Dusse het kan maar zo zijn dat het niet waar is hoor... |
|
|
| Nastra Azzurro |
| Oakey is vrijdag hiero maar ik ga niet want ik heb geen geld en ik vin het hem niet waard ZORRY SON |
|
|
| Mysteric |
Staat wel een leuk intervieuw met Paul op de BBC-site:
http://www.bbc.co.uk/radio1/chat/ch...oakenfold.shtml
Vaag:
Many people have thought that Tiesto modeled himself after you as a trance DJ, playing tunes that you have played before. They also think that he is unoriginal. What is your take on it?
Paul's answer: That's really unfair. I think Tiesto is a really good DJ. Sometimes I think I might have influenced him... |
|
|
|
|