return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Impulz of Trance Energy???
View this Thread in Original format
Blik
Wie gaan er naar 1 van deze 2 party's, En waarom heb je voor die gekozen?
Ik ga nergens naartoe, niet echt zin, klinkt raar, kweet het.
Sandman
ik ga ook niet helaas...
maar ik zou voor Impulz gaan...betere dj's
-DoomBringer-
Impulz

waarom ?
Daarom ! , hehe , vorige Impulz was me beter bevallen dan vorige TE.
keuze is dus makkelijk.

Voior iedereen die naar Impulz gaan... we gaan het NOG beter maken dan vorige keer... Dance till we DIE!!!

en voor de mensen die naar TE gaan... veel succes... en doe Picotto de groeten :D
Mysteric
hehe...ik zal die man de groeten doen van je

als jij ff de groeten aan Tam Harding doet van mij
Teal'k
Ja, precies, maar doe ferry ook ff de groeten, wil je? :)
-DoomBringer-
Hehe , zal ik doen ja :D
maarja... de 18de of de 19de horen we et hier wel hoe het bevallen is.
Maar ik denk dat de bijde partijen (de lui die naar Impulz en de lui die naar TE gaan) allebei een leuke tijd daar krijgen.

Gekhous
Impulz uuteraad, ookal is Carl er niet bij...
Blik
Achteraf gezien ga ik toch maar naar impulz, mijn eerste trance-feest, Heb er echt SUPER-zin in. het enige probleem is HEEL misschien dat ik pas 16 ben, en dat je 18 moet zijn om binnen te komen, maar ja, ga ik me nu niet over druk maken.

mazzel

[Edited by Blik on Jan-29-2001 at 10:00]
-DoomBringer-
Hmm... daar heb je waarschijnlijk geen last mee... een paar mensen die ik ken komen er ook binnen. (Komt misschien ook omdat ze er super geil uitzien :D (zijn vrouwelijk) )
Bellie
Ik ga naar TE om de simpele reden dat ik in Heerenveen een gruwelijke avond heb gehad.Ik zou wel naar Impulz gaan van 2 dec. ,maar door een vette rotklap (met onderkant van colaflesje :( ) bij Tiestosolo in de Melkweg heb ik tijdens Impulz lekker in het ziekenhuis gechilled met een gebroken jukbeen.Maar van mn vrienden heb ik gehoord dat impulz tegenviel en dat het net een koeienhal was daar en dat TE veeeel vetter was.Ook al komen er vette Dj's op Impulz,TE is ten eerste veel dichterbij voor ons (Purmerend) en ten Tweede....!!!MAURO PICOTTO!!!.Deze man roelt als de hell.Voor de mensen die niet weten wat zijn draaistijl is download dan maar effe zijn set live @ Rosenmontag Rave Turbinenhalle Oberhausen.Oo ja BLik,je komt er heus wel in hoor,ze gaan je huis niet de toegang weigeren als je met je kaartje van 70 piek staat te wapperen.Er lopen misschien nog wel jongere mensen dan jou rond.Ok genoeg gelult

GREETZ :)

"Do not underestimate the power of |*TrAncE|*|"

Blik
Hier is de Timetable voor Impulz, de Hardhouse komt pas op 4-2-2001. Vind het wel kut dat er al een paar goeie DJ's vroeg komen, dat betekent namelijk dat ik er vroeg moet zijn. wilde eigenlijk pas om een uur of 1 komen.


Main
21:00 22:00 Shinedoe
22:00 23:15 Cristian Smith
23.15 00.45 Dave Clarke
00.45 01.15 Secret Cinema Live
01.15 02.45 Michel de Heij
02.45 04.30 Billy Nasty
04.30 06.30 Richie Hawtin
06.30 08.00 Umek
Progressive
21.00 22.15 Richard
22.15 23.45 Pete Gooding
23.45 01.00 Ferry Corsten
01.00 02.15 Lucien Foort
02.15 03.00 Evolution Live
03.00 04.15 Sander Kleinenberg
04.15 05.30 Per
05.30 06.45 Jim Masters
06.45 08.00 Remy
Club
21:00 22:00 Edwin Bazen
22:00 23.15 Mark van Dale
23.15 00.30 Ronald Molendijk
00.30 01.45 Stephan
01.45 03.00 Frank Traxx
03.00 04.30 Dimitri
04.30 05.15 The Producers Live
05.15 06.45 Danielle Poli
06.45 08.00 Erick E
Deep House & Garage
21:00 22.00 Oliver Laury
22:00 23:00 Jani
23:00 00.00 Dwin
00.00 01.00 Timst'r
01.00 02.00 Olav Basoski
02.00 04.00 Marko
04.00 05.30 Roog & Rose
05.30 06.30 Prinz
06.30 08.00 Eric De Man
Chill
21:00 22.00 Aquatique
22:00 23.30 Odd Bod
23.30 01.00 Deepspace
01.00 03.00 Morpheus
03.00 05.00 Hepcat
05.00 06.30 Emir
06.30 08.00 Andy Haze
VIP
21.00 22.30 Andre
22.30 00.00 Monroe
00.00 01.30 San
01.30 03.00 Stef
03.00 04.30 Montana
04.30 06.00 Quinten
06.00 08.00 Jefferson
BooMBooM
jezus kom op zeg dat hoef je toch niet meer te vragen wie gaat er nou niet naar IMPULZ ten 1ste 10x zo groot ten 2de 10x betere dj's (alleen mauro picotto komt een beetje overeen met impulz!!)en ten 3de iedereen in nederland wil tegenwoordig alleen nog maar hardhouse horen (beter!!!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement