return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Mitkä laitteet?
View this Thread in Original format
Puuhis
mitä elektroniikka laitteita teiltä löytyy kotoa? Poppikset, dj-vehkeet, tietsikat, synat,tv ym. ym.

Iteltä löytyy tämmöstä tavaraa:

DJ-vehkeet:
2 x Technics SL-1200 mk2 levarit
Behringer VMX-300 mixeri
Pioneer SE-DJ5000 luurit
Korg Kaoss Pad 2 efektori
--
strobo, peilipallo, plasmapallo

Muut:
Pioneerin joku stereosetti, mallia en muista.
Sony Minidisc
14" Nokian näköratio. :D
PC vuosimallia '99 :D skanneri, tulostin, wacom kynähiiri-tabletti,webcam :p
PlayStation 2
GameCube
Nokia 6210 kait.. :conf:
ja ihan vtusti piuhoja ympäriinsä. :p
MekkaFIN
Popit:

Yamaha RX-V440RDS -vahvistin
Wharfedale Diamond 8.4 -kaiuttimet

Kone:
Athlon XP 1800+
512 RAM
180 GB kovo
ATi 9800 PRO näyttis
ViewSonic VP171s 17" TFT

jne...
Mr.Mystery
Tjaa...

2 x Numark TTX-1
Numark DXM06

AMD XP2800+
1024MB DDR
Terratec DMX 6Fire 24/96
Radeon 9800 Pro 128MB
Fujitsu Siemens C17-2 TFT
Fujitsu Siemens C15-1 TFT
Canon S200X-tulostin
Logitechin langaton näppis ja hiiri

Tannoy Reveal Active monitorit

Daewoo 28" TV
Luxor Luxdv403 DVD

Creative Zen NX Xtra 30GB (Mp3-soitin)
Sony D-CJ501 (Mp3/CD-soitin)

Philipsin kuulokkeet, ei muista mallinumeroa.

Aivan käsittämätön määrä jatkojohtoa (eikä siltikään riitä, pöytälamppu on ilman virtaa)

Nokia 6100

Mulla on tää PC kodin "viihdekeskus", lähestulkoon kaikki ääni ja kuva tulee tätä kautta... paitsi DVD, kun se on eri huoneessa.
BetaFactory
"Musavehkeet":

Yamaha CS1x (hw, syntikka)
Sennheiser HD-200 Master (luurit)
Fisherin "monitorit"
Fisher Parametric EQ (hw)
Niin, ja aika paljon muutakin...
XeQtOr
Kone:
XP2800
512MB
160GB
Radeon 9600 PRO 256 MB
15"TFT

Poppivehkeet:
Joku Philipsin ministereo paketti
Sonyn MZ-N505 minidisci (ei toimi enää) jotain 1.5 vuotta vanha
Joku Sonyn ikivanha kannettava CD (toimii sentään viel)
Philipsin langattomat kuulokkeet

Tossa ny mitä näin ensihätään tulee mieleen..
Eis
Laitteet:

pöytäkone:

Athlon XP 1700+
512MB DDR 266Mhz
1.15TB HD
Radeon 9800 128MB Pro
Sony FD trinitron 17"
Jotkut paskat saippuapurkit
Sennheiser HD-590 luurit

linux-serveri:

Intel Celeron 1Ghz
128MB ram
80GB HD
Integ. näyttis
Nokian 449M 15" näyttö

Muu sälä:

Sony WEGA 21¨ TV
Sonyn joku kannettava cd-soitin
Packard bellin mp3-soitin kossin the plug kuulokkeilla
Philipsin 8vuotta vanhat langattomat kuulokkeet
Nokia 6600
ja aika reilusti piuhaa
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Eis
1.15TB HD

:eyespop:
skoda
MulttimeediaPCtiatokone:

AXP 2500+
R9800
1024mb ddr
160gb
80gb
Samsung 959NF


Popit:
Vahvistin ja ämyrit aika vanhaa settiä, mutta ääntä lähtee ihan riittävästi kotioloihin. :)

2x Numark TT1650
Vestax VMC-002
Behringer HPX 2000
skoda
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Numark DXM06


Mitenkä on noin muuten pelannut? Ko. mikseri ei olis pahan hintainen ominausuuksiin nähden.
Ghost Raver
Numark DXM06 mikseri.
Reloop RCD2850 s CD soitin.
JVC:N joku vanha vahvistema toimiva systeemi :whip:
Kaiuttissa lukee Audio pro ja sain ne isoveljentäni, muuta niistä en tiedä :P Uudet tulossa pian.
Pitäs levaritkin ostaa, mut saahan sitä CD soittimellakin jotain nyt aluksi aikaiseksi.

Tietokoneena:

AMD Athlon 2600+ (1.91 GHz)
512 Mt DDR-muisti
80 Gt Kiintolevy
DVD-asema
48 nopeuksinen Kirjoittava CD-aema
ATI Radeon 9200 128 mt näyttömuistilla

Mr.Mystery
quote:
Originally posted by skoda
Mitenkä on noin muuten pelannut? Ko. mikseri ei olis pahan hintainen ominausuuksiin nähden.

Kyllähän se on oikein mainiosti toiminut, ei mitään valittamista. Eihän se tietenkään maailman paras mixeri ole, mutta sanoisin että hintaluokassaan vähintäänkin erinomainen vaihtoehto.
Eis
Hommasin tossa jo aikoja sitten levarit eli lisätään nekin tähän :

2x Technics Sl-1210MK5
Pioneer DJM-600S
2x Shure Whitelabel
ja monitoreina toistaseks Alesis M1 Active MK2 :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement