|
התחילה המלחמה ! ! !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
ראיתם את ההפצצות היום???
יא אללה אפגניסטן הולכת להימחק ...
נקווה שאמריקה תמשיך עם זה גם לחיזבאללה ולחאמאס...
מי שיש לו עוד מידע על כל המתקפה שירשום פה :)
מה אתם חושבים זה יחזור איכשהוא לישראל כל הענין הזה - אני מתכוון עיראק או ארץ אחרת תתקוף? |
|
|
| dj alonzo |
אני חושב שיהיו התקפות קטנות על ישראל, אבל לא משהו יותר רציני מאשר כמה פיגועים...
והעולם הערבי אכל אותה.. כל הארצות הדמוקרטיות בעולם עכשיו הולכות למחוק (אותו מהמפה... אין לשום צבא בעולם סיכוי נגד המערביים (ארה"ב ואירופה |
|
|
| Narcotic Mind |
| יאללה סעמק נמאס לי כבר, אותו חרטה 20000000 פעם בחדשות יצא לי מהתחת כבר, אני כבר לא שם זין... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
סיפרו לי על נוסטרודמוס
מכירים אותו זה שניבא את העתיד וכל זה?
הוא אמר שתיהיה מלחמה גדולה בין הנצרות לאיסלם והאיסלם ינצח וישלוט בעולם
בואו נקווה שזה לא יתממש. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
יאללה סעמק נמאס לי כבר, אותו חרטה 20000000 פעם בחדשות יצא לי מהתחת כבר, אני כבר לא שם זין... |
מה הקשר בין המשפט הזה ל
THREAD???
אין לך דעה בענין?
גם לי האמת נמאס כל רגע שאומרים אותו דבר בחדשות אבל יש לי דעה בנושא הכולל....
בכל מקרה
DJ-Kreing^^
שמעתי את הקטע הזה עם נוסטרדמוס ובאמת אני מקווה שהחרא הזה לא נכון
:)
אומרים גם שהוא ניבא את ההתרסקות של המטוסים... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by luckystrike
DJ-Kreing^^
שמעתי את הקטע הזה עם נוסטרדמוס ובאמת אני מקווה שהחרא הזה לא נכון
:)
אומרים גם שהוא ניבא את ההתרסקות של המטוסים... |
כן הוא אמר:
ענק הטרור יפול מהשמים ויהרוס את התאומים
או משהו כזה, זה פשוט לא יאומן
איך הוא ידע?????? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
כן הוא אמר:
ענק הטרור יפול מהשמים ויהרוס את התאומים
או משהו כזה, זה פשוט לא יאומן
איך הוא ידע?????? |
ואללה אחי אין לי מושג אבל ראיתי גם תוכנית שאומרים בה שהכל בולשיט ושכל המשפטים האלה שאומרים שהוא אמר הוא לא באמת אמר ושזה מומצא כמו הקטע עם האותיות בוורד...
לך תדע...
;) |
|
|
| dj alonzo |
| זה סתם שטויות... כל אחד יכול לפרש את זה איך שהוא רוצה, ברגע שיש משהו אז ישר מפרשים את זה שיהיה קשור למה שקרה..... אף אחד לא יכול לדעת למה הוא באמת התכוון בדברים האלה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה הקשר בין המשפט הזה ל
THREAD???
אין לך דעה בענין?
גם לי האמת נמאס כל רגע שאומרים אותו דבר בחדשות אבל יש לי דעה בנושא הכולל....
בכל מקרה
DJ-Kreing^^
שמעתי את הקטע הזה עם נוסטרדמוס ובאמת אני מקווה שהחרא הזה לא נכון
:)
אומרים גם שהוא ניבא את ההתרסקות של המטוסים... |
זיוני מוח טוטאלים!!
כל אחד שמאמין בזה בטח גם מאמין שהשטן התגלה בעשן של הפיצוץ בתאומים!
תחזרו למציאות אנשים!!
נוסטרדמוס הזה דבע אחושרמוטה, כל מה שהוא אמר היה בכלליות
אפילו אני יכול לנבא כזה דבר וכל אחד שמנבא בכלליות, מתישהו יהיה צודק
ומה שהוא אמר לגבי האיסלם, הכל חרבון אחד גדול אז חלאס לזיין ת'מוח עם השטויות האלה ותתרכזו במה שקורה עכשיו!
ישראל בטוח תכנס למלחמה הזו מתישהו וכשזה יקרה, חבל לכולנו על הזמן כי ארה"ב ואירופה יהיו עסוקות בשטחים שלהן ואנחנו נידפק לגמרי! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נוסטרדמוס הזה דבע אחושרמוטה
ישראל בטוח תכנס למלחמה הזו מתישהו וכשזה יקרה, חבל לכולנו על הזמן כי ארה"ב ואירופה יהיו עסוקות בשטחים שלהן ואנחנו נידפק לגמרי! |
אני לא בטוח שישראל תיכנס למלחמה כל כך מהר - בינתיים נראה לי שטוב לנו ככה שארה"ב ובריטניה אלה שעושות את רוב העבודה...
אבל בשלב מסויים בטוח כל המלחמה הזאת תישפיע עלינו - השאלה איך יתקדם כל העסק... |
|
|
|
|