|
Danni Kay @ Radio Seven v.43
|
View this Thread in Original format
| DjDanniKay |
Mjaaa...då var det dags för mig att leverera 60min trance till alla lyssnare på sveriges största internet radio, Radio Seven (www.radioseven.se)!
Söndag v.43 kommer jag gästa Tranceaholic
Lyssna vettja!!
PS.förresten, e d nån som kan undvara server plats så man kan lägga upp setet efter?? DS, |
|
|
| FredAcler |
| Då ska jag se till att lyssna. Skriver genast in det i kalendern :) |
|
|
| DjDanniKay |
jag kommer att finnas inne på radio seven chatten under hela timmen...!:)
troligen ialla fall..!:) |
|
|
| DjDanniKay |
Ikväll är det dags!!
Hoppas att ni kommer att lyssna på www.radioseven.se , kommer som sagt att finnas inne på Radio Sevens egna Chatt under hela tiden!!!
Be there... |
|
|
|
|