|
[31-12-2004] QrimeTime (Qdance) - HMH, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
Op Oud & Nieuw 2004 komt Q-dance met een volledig nieuw evenement in de HMH: QrimeTime
In de stijl en sfeer van vorig jaar, toen Q-dance voor het eerst een kleding thema meegaf aan het evenement, wordt de HMH tot het Gangster centrum van Amsterdam omgebouwd.
AREA 1:
The Prophet
DJ Luna
Deepack
Trilok & Chiren
Pila
The Abyss
Alpha Twins
Activator (IT)
AREA 1:
Da Boy Tommy & Da Rick (BE)
Lars Tindy
Ruthless & Vorwerk
Thunder Deejay (BE)
AREA 1:
Re-Quez
Bass-D
Beasty Boy & Da Vinci
Sunny D
Outblast (exclusive 1996-2000 early rave set)
...more to be confirmed... |
|
|
| nwopper |
Zijn al zoveel van die feestjes....stop mijn geld wel in Innercity.... :tongue2
Al is hardstyle wel leuk zo op zijn tijd, maar oldschool e.d. trek ik toch niet echt... Maar dat is heel persoonlijk :happy2: |
|
|
| Little Theseus |
| wtf is "jumpstyle"??? |
|
|
| basvh |
| jump styl is toch de belgische hardstyl? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
wtf is "jumpstyle"??? |
Ik hoorde van iemand die op Sucksation Black was geweest, dat de Darkneger "jumpstyle" draaide. Wat het is ben ik ook nog niet helemaal over uit hoor. |
|
|
| Chicane |
| cd2 van madhouse is jumpstyle.. te moeilijk gewoon :( paas me doekoe daar echt niet aan, ben zn bitch niet ofzo.. gruwelijk gewoon |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
cd2 van madhouse is jumpstyle.. te moeilijk gewoon :( paas me doekoe daar echt niet aan, ben zn bitch niet ofzo.. gruwelijk gewoon |
Wtf, Jean ook al aan de Jumpstyle?
COmmerciele hoer. |
|
|
| Mindphaser |
De 1ste namen zijn net bekent gemaakt.
Als ik me verplaats in iemand die van deze genres houd dan lijkt het me wel een relaxed feestje te gaan worden.. persoonlijk zou ik er echter van me leven niet heen gaan! |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
De 1ste namen zijn net bekent gemaakt.
Als ik me verplaats in iemand die van deze genres houd dan lijkt het me wel een relaxed feestje te gaan worden.. persoonlijk zou ik er echter van me leven niet heen gaan! |
nee idd, volgens mij (maar dat zal idd dan ook wel weer aan mij liggen) gaat hier een hele gezellige sfeer hangen :rolleyes:
Al zou ik geld toekrijgen, ga ik niet :toothless |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
wtf is "jumpstyle"??? |
Beetje Oldschool vs Hardstyle met wat techno invloeden... duidelijk zo :p
Op zich zijn er wel een paar leuke jumpstyle tracks, maar kan hier ook echt geen uren na luisteren.
Verder leuk feestje voor de fans :) |
|
|
| Frankisback |
| UITVERKOCHT :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Frankisback
UITVERKOCHT :) |
Serieus??? :( :confused: Wilde morgen me kaartje halen |
|
|
|
|