|
Nån annan som ska på Gatecrasher???
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
gud förstå vilken lineup:D :D :D :D:
27 okt. birmingham, tre arenor, 15000 pers
paul oakenfold, paul van dyke, mauro picotto, pete tong, way out west, erick morillo, joey negro mfl mfl..:D :D |
|
|
| Aendy |
| I mina drömmar!!! Inga pengar (studentajävel), ingen tid, plus att jag har matcher den dagen. :~( |
|
|
| x-dream |
| Det skulle ju inte va helt fel att se pvd, picotto å pete tong allså....Fast det är ju detta med pengar.... |
|
|
| mindshooter |
| Min syrra flyttar till england snart...en timme från Gatecrasher ska hon bo.....så nästa sommar när jag är 17 ska jag försöka komma in där med henne! :):D |
|
|
| Gaby |
| ....varför måste man vara så pank??? |
|
|
| Gaby |
| ...är det nån som sa dit??? |
|
|
| Ravesquad |
| inte jag:( .. har inga pengar |
|
|
|
|