return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nån annan som ska på Gatecrasher???
View this Thread in Original format
Ravesquad
gud förstå vilken lineup:D :D :D :D:

27 okt. birmingham, tre arenor, 15000 pers

paul oakenfold, paul van dyke, mauro picotto, pete tong, way out west, erick morillo, joey negro mfl mfl..:D :D
Aendy
I mina drömmar!!! Inga pengar (studentajävel), ingen tid, plus att jag har matcher den dagen. :~(
x-dream
Det skulle ju inte va helt fel att se pvd, picotto å pete tong allså....Fast det är ju detta med pengar....
mindshooter
Min syrra flyttar till england snart...en timme från Gatecrasher ska hon bo.....så nästa sommar när jag är 17 ska jag försöka komma in där med henne! :):D
Gaby
....varför måste man vara så pank???
Ravesquad
Jag tror fortfarande att jag ska dit:rolleyes: :rolleyes:

http://www.gatecrasher.co.uk/connected/events/nec/
Gaby
...är det nån som sa dit???
Ravesquad
inte jag:( .. har inga pengar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement